Halloween time!


Hoi!!

Een Halloween kaart van mijn hand. Niet de eerste, dat niet, maar ik  maak ze bijna nooit.
Maar gisteren kwam de nieuwe challenge van Cloud9Crafts online en daar vragen ze om een Halloween kaart. Mooie uitdaging, maar met welke stempels? Eerst op zoek...
Het werden 3 sets van Lawn Fawn (alle 3 geen Halloween) en een Halloween set van Clearly Besotted. Deze heb ik ooit gekregen toen ik daar een keer GD mocht zijn.


Eerst de achtergrond maken. Ik wilde niet oranje groen paars, dat zie je zo vaak en die combi is ook niet echt mijn ding ;-)
Ik heb de achtergrond gemaakt met Faber Castell Gelatos, Oxide Inks en nog een Versafine zwarte inkt. Wat ik me afvroeg is of deze allemaal met elkaar zouden werken...een uitprobeersel dus!
Blij met het resultaat, want door de Gelatos komt er iets van glans overheen. I like!
Met witte inkt nog wat stippels gestempeld en later nog wat stipjes met de Gelly Roll pen.


De jar van Lawn Fawn, het kerkje ook van LF en het spookje CB, gekleurd met Copics en accentjes met Wink of Stella. Het spookje komt uit de jar. De boom groeit er ook uit en als je goed in het potje kijkt zie je van alles. Snoepjes, maar ook een oog EEK!


In de linker bovenhoek nog een web gestempeld en geëmbosst met Clear embossingpoeder.
BOO is van CB en heb ik gestempeld in een speech bubble van LF.
De tag heb ik zelf gesneden, afgeknipt met een kartelschaar en gestempeld met een tekst van weer een ander stempelsetje van LF. Touwtje, eyelet om deze aan de Jar te kunnen bevestigen.

Aan de binnenkant nog een web met een hangend spinetje gestempeld.

Al met al kun je je heerlijk uitleven in zo'n kaart. Onwijs leuk om te maken!
Geen idee naar wie ik deze ga sturen, maar dat komt vast nog wel ;-)

Fijn weekend allemaal!

Groetjes Cornelie


 

10 opmerkingen

Renate zei

Wat ziet dit er waanzinnig leuk uit!!!
Een potje vol met allemaal creepy stuf.
Mooi hoe je de achtergrond heb gemaakt.

-xies- Renate.

Je@net zei

Wat een super leuke halloweenkaart heb je gemaakt, Cornelie!

Irene zei

Ik heb er ook hélemaal niks mee maar de kaart is énig én natuurlijk weer een shakertje, jouw handelsmerk hihi!
Ik zie zelfs de Wink of Stella glimmer, hier 2 pennen die het van begin af aan niét doen...👻👻 BOOO!
XxIrene

Kaartenkraam zei

Halloween is totaal niet mijn ding maar je kaart is superleuk geworden. Prachtig die achtergrond in mooie kleuren. De vleermuis vind ik supercute!

groetjes van Ank

Martha zei

Wat een leuke Halloween creatie Cornelie!
Dat potje met griezeligheid is echt leuk!
Liefs Martha

GerJanne zei

Oh.... je kaart is super! Grappig dat je opeens zin had om een Halloween kaart te maken. Het schudgedeelte met dat oog! Viel me meteen op! Hahaha, goed bedacht!
Ik mak ze bijna nooit, maar als ik er maak dan stuur ik hem naar Colien.. die is er gek op!

Daphne zei

Zo gaaf, deze kaart!!!
Ik vind Halloween kaarten echt héél erg leuk, maar weet ook inderdaad nooit naar wie ik ze kan sturen, dus maak ik ze bijna nooit.
Je achtergrond kleuren zijn héél erg goed gelukt!!

Colien zei

Wauw, zo gaaf!! Ik ben dol op Halloween en kan genieten van elk detail op je kaart! Heb een bak vol Halloween-materialen, maar heb vorig jaar ook niet één kaartje gemaakt, omdat ik er nog zo'n 25 (!) heb en niet zo goed weet wat ik ermee moet. Behalve van zelf ervan genieten ;)
grtz Colien

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh geweldig wat een leuke shakercard Cornelie. Mooi zoals je de achtergrond gemaakt hebt en het potje zo leuk gevuld met allerlei spul. Ik vind dit ook altijd leuke projectjes om te maken en zit dan helemaal ín zo'n kaart als je snapt wat ik bedoel. Helemaal top.
Lieve groetjes Miranda

Jantine zei

Heel grappig, Cornelie. Wat een details op je kaartje! Leuk, dat spook uit het potje.
Groetjes
Jantine

Back to Top