Challenge AAA cards



Hoi!

Vorige week zag ik een kaart van Sweet Kobylkin. Ik volg haar al een poosje op IG en vind haar stijl erg mooi. Op de kaart, wat een voorbeeld was voor de AAA cards, gaf ik een reactie, waarop ze antwoordde dat ik wel mee kon doen met de challenge!
Ik ben gaan kijken, de schets, de kleuren en de optie met shaker twist was echt iets voor mij! Het is al een eeuw geleden dat ik meedeed met een challenge. Ook wel weer eens leuk!
Dus... heb ik een kaart gemaakt.


Met mijn Silhouette Cameo heb ik de bloemen uitgesneden. Deze heb ik gekleurd met Copic's en een glittertje gegeven met 'Wink of Stella'. In het hart een zwart rondje voor een beetje pit en het hart is een oranje parel.




Het frame , van My Favorite Things', mintgroen gemaakt, en daar een shaker gedeelte van gemaakt.


De achtergrond in het shaker gedeelte heb ik geblend met groen en aqua.
Het shaker materiaal is van NUVO 'crystal cloud circles'


De tekst 'happy' is van My Favorite Things en 'Birthday' van Clearly Besotted.

Op deze manier heb ik de schets gebruikt, het kleuren schema én de optie shaker twist.
Dus...met deze kaart wil ik meedoen met de challenge van AAA cards!

Leuk om weer eens met een opdracht te werken.

Groetjes Cornelie




10 opmerkingen

Cardsbymaaike zei

Mooi gemaakt en leuk idee. Groetjes uit Delft en bedankt voor het meespelen bij AAA Cards

Cardsbymaaike zei

Trouwens heb je al gehoord van de nieuwe challenge AAA Birthdays? https://aaabirthday.blogspot.com/ deze kaart zou daar ook mooi passen ;-)

Rhodé zei

Prachtige kaart, Cornelie! 'Optional shaker' is voor jou geen probleem;) Toen ik je kaart zag, vroeg ik mij al af hoe je die bloemen gemaakt had. De Cameo is super voor dit soort dingen. De twee verschillende tekstjes maken het helemaal af!

Colien zei

Superleuke kaart, mooie kleuren en prachtige bloemen!
grtz Colien

Jane zei

Oh how beautiful is your card! Love those flower die cuts and the beautiful colour of the frame, reminds me of shaker furniture. Thanks so much for playing at AAA Cards, hope to see you joining in with future challenges too.

!neke zei

Dat ziet er top uit Cornelie!

Sarah zei

Dat voerde je perfect uit de opdracht. Mooi!

GerJanne zei

Altijd leuk om aan challenges mee te doen, vind ik. Het geeft me altijd inspiratie en omdat ik ze op schrijf maak ik er nog wel eens een ook al is de challenge allang afgelopen. Maar dat hoef ik jou niet te vertellen ;-) De Lift is mijn favoriet!
Jouw schudkaartje met de mooie bloemen is heel erg leuk. En zeker voor jou niet moeilijk, je hebt al zulke mooie gemaakt!

Marjan zei

Ik kreeg deze mooierd, nog mooier dan op de foto's!

Nicole Parmentier zei

Prachtig kaartje Cornelie! Lekker om zo geïnspireerd te worden en er dan je eigen draai aan te geven. Het witte shakermateriaal is ook mooi, zo komt je achtergrondje nog beter uit.

Back to Top