Gast designer bij Studio 92!

Hoi!!

Vorige week werd ik weer benaderd door Ingrid van Studio 92 of ik met 1 van haar nieuwe kits wat wilde maken. Nu vind ik de kits altijd erg leuk, dus dat wilde ik wel!
Al snel had ik de kit in huis. Een kit boordevol gestempelde items en met passende papiertjes van Lawn Fawn. Helemaal mijn kleurtjes, dus heerlijk!


Ik had eigenlijk maar 1 dag de tijd haha, want ik moest plotseling meer werken, dus dan moet je maar hopen dat er wat uit rolt. Maar de kit inspireert zo dat dat geen moeite kostte.
Ik heb de stans van Concord &9th erbij gepakt en daar mijn eerste kaartje mee gemaakt. Dat was eigenlijk het begin van een hele serie kerstballen!


De mok krijg je met een snee in de bovenste rand, voor bv een rietje. Deze zit ook in de kit, maar was rood, dus heb ik zelf een rietje gestempeld. Ook de snoepjes zijn uit eigen voorraad. Dat is zo leuk met deze kit, om het te combineren met spulletjes van jezelf en zo het eigen te maken.


De trui, muts en wanten zijn ook van die leuke stempels. De tekst past daar goed bij.
De achtergrond wilde ik rustig houden, maar toch wat geven. Dan biedt een embossingmal altijd uitkomst vind ik.


Deze kaart bevat heel veel tape ;-))
Om alle laagjes te creëren en om een shaker gedeelte te maken.
Achtergrond heb ik gesponst met Distress inkt.
Deze keer de tekst aan de bovenkant bevestigd. 

Dit zijn de eerste drie kerstballen. Binnenkort plaats ik een bericht met nog drie varianten.
Een echte aanrader dus deze kit!

Fijne dag verder!

Groetjes Cornelie

12 opmerkingen

Rhodé zei

Wat zijn ze leuk, je kerstballen! Je hebt echt toffe dingen gemaakt met de kit!

Je@net zei

Leuke kit en wat een super gave kerstballen heb je ermee gemaakt, Cornelie!

Colien zei

Heel mooie kerstballen in toffe kleurstelling!
Kijk al uit naar de volgende reeks....
grtz Colien

Marjan zei

Echt iets voor jou! Mooie kleuren en wat heb je er gave kaartjes mee gemaakt!

Margot zei

Geweldig leuk!!!

Nicole Parmentier zei

Oh wat zijn ze leuk Cornelie! En in de kleurtjes van jullie woonkamer dus ze kunnen zo de kerstboom in!!

Mariken zei

Prachtig zijn ze! En ja...die kleuren, daar hou ik zo van!

GerJanne zei

Heel gaaf!! Die kleuren vind ik ook super. Je hebt er meteen een heel leuke reeks mee gemaakt!
Ik kan in de webwinkel deze kit trouwens helemaal niet vinden. EN dat heb ik wel vaker gehad. Zo jammer....

Scraptastisch zei

Keigaaf Cornelie...wat een leuke kit, ook ik heb even gekeken bij Ingrid maar zie het ook niet. Werk prettig maar weer!
xx gerie

Kaartenkraam zei

Zo leuk dat jij al bij wijze van preview deze kerstballen met de kit hebt mogen maken. Ze zijn superleuk. Ik ben ook groot fan de kits van Ingrid en kan niet wachten tot deze nieuwe te koop is.

groetjes van Ank

Linda Visser - van der Velden zei

Wat super leuk zijn ze, mooi gemaakt!

Nota Bene zei

Super! Je hebt er erg leuke dingen mee gemaakt!
Groetjes, Nele

Back to Top