Liftchallenge #132



Hoi!!

Een nieuwe challenge op ons liftblog!

Ouderwets liften, de bedoeling is;

Witte achtergrond
Zelfgemaakte, gekleurde strips
Witte die-cut


Dit is mijn uitvoering. De achtergrond voor de strips heb ik met mijn Gelly Plate gemaakt.
Daar stroken van gesneden en versprongen opgeplakt.
Die-cut heb ik al een hele tijd en is volgens mij van Memory Box. Tekst is van Altenew en de Pebble heb ik Miranda gekocht.

Het originele idee is van Susie.

Het is een eenvoudige en snelle manier om een leuk kaartje te maken.


Daarom heb ik er nog 1 gemaakt alleen koos ik hier voor een gekleurde die-cut.


Het glans karton is van Tonic en heeft een mooie fluwele glans.
Ook deze achtergond heb ik met de Gelly Plate gemaakt.

Op het liftblog natuurlijk nog meer voorbeelden.
Je kunt met deze lift meedoen tot vrijdag 06 julie 18.00 uur.

Veel plezier!

Groetjes Cornelie



12 opmerkingen

Irene zei

Super leuke challenge en prachtige uitwerkingen Cornelie!

XxIrene

!neke zei

Leuke challenge !!!!
Ga tijd maken !
Mooie kaarten !

Mariken zei

Echt een helemaal geweldige challenge! En jouw kaarten hebben een hoog WOW-effect! Gaaf!!

Scraptastisch zei

Wat een prachtige kaartjes zie ik hier bij jou! Het verhuiskaartje en slider met het schildpadje zijn ook heel gaaf! Een makkelijke lift dit keer, en ga kijken of het me lukt iets leuks te verzinnen! Je voorbeeld is in ieder geval heel tof! Veel plezier met de deze challenge voor de vakantie stop Cornelie!
xx Gerie

Margot zei

Wat prachtig!!!

Angela zei

Schitterende uitwerking van de lift Cornelie!
Je tweed uitwerking vind ik ook prachtig..... zeer toepasselijke tekst.

Marjan zei

Je tweede kaartje is ook heel mooi en erg gaaf is zeker ook de eerste!

Jantine zei

Heel leuk, deze liftchallenge weer, Cornelie. Wat heb je weer mooie kaarten gemaakt.
Leuk idee!
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Heel leuke liftkaart! En jouw voorbeelden zijn super! Leuk met de gelliplate, die strookjes.
En de gekleurde stans geeft ook een mooi effect.

Nicole Parmentier zei

Wat mooi! En wat een leuke techniek! Goede reden om mijn gelli-plate weer eens te gebruiken...

Rhodé zei

Slim idee om hier je gelliplate voor te gebruiken! Prachtige kaartjes heb jij gemaakt!

Maria V zei

Geweldig idee en wat zijn beide kaarten mooi geworden.

Back to Top