Cheers!

Hoi!!

Even een kaartje voor een jarige vriend en hij houdt van een biertje ;-)
De stansen van My Favorite Things erbij gepakt van de serie 'Soda Pop'. Daarvan het flesje uitgestanst en het label zelf gemaakt van andere stansjes, zodat het een beetje een Heineke flesje wordt.


Het biertje is een stans van Marianne Design en blijft een leuke. Het glas uit Vellum gesneden.
Ook nog een bierdopje met een ster.


De achtergrond is een stencil van Memory Box en vond ik er goed bij passen. Her en der wat stipjes met Glossy Accents gemaakt.
Onderkant een randje dessin papier, strookje rood en een bannertje.

Ik zou zeggen;

Cheers!

Fijne dag nog,

groetjes Cornelie


11 opmerkingen

Mariken zei

Wat een stoere en gave kaart is dit! Erg geslaagd voor een man!

Je@net zei

Super leuke en stoere kaart heb je er zo van gemaakt, Cornelie!

GerJanne zei

Heel leuk gedaan met het Heineken biertje. Voor een liefhebber een heel toepasselijk kaartje.
Groetjes,
GerJanne

Marjolein zei

Ja erg leuk! Mooie, mannelijke kaart!
Fijne avond, Marjolein

Ellen zei

Proost! Op een prachtige, stoere mannenkaart!

Rhodé zei

Een leuke mannenkaart! Het randje onderaan de kaart maakt het helemaal af. Top!

Irene zei

Heerlijk helder ......proost wat een leukerd Cornelie, die achtergrond is nét een grote plons bierschuim!
Ik las bij Marjan dat je onlangs jarig was, alsnog van harte gefeliciteerd!

XxIrene

Colien zei

Toffe kaart, gaaf en stoer! Ben nog steeds op zoek naar zo'n bier(pul)malletje...
grt Colien

Nicole Parmentier zei

Wat leuk is deze mannenkaart. Ik zou er bijna dorst van krijgen en ik houd niet eens van bier! Als ik jou met die stanzen bezig zie bedenk ik me altijd dat ik ze te weinig gebruik. Ze geven zo een mooi strak resultaat, prachtig!!

Marjan zei

Onwijs leuke mannenkaart, Cornelie! De combi met het stencil is een erg leuke!

Kaartenkraam zei

Mooi zoals je de mallen en het stencil heb gecombineerd tot één geheel.
De rand aan de onderkant uit twee papiertjes en een bannertje gemaakt vind ik een gaaf detail!

groetjes van Ank

Back to Top