Color Card Notebook

Hoi!!

Afgelopen donderdag hadden Miranda en ik met Marit afgesproken om wat meer van Mixed Media te leren. Marit doet dit al veel langer en maakt de prachtigste dingen.
Marit had een leuk boekje voorbereid. Een Notebook welke je zelf kunt versieren. We zijn met de Gelliplate aan de slag gegaan waarbij Marit allemaal leuke technieken liet zien.


Ik ben met mijn favoriete kleurtjes aan de slag gegaan. Marit had het leuke idee om hier kleurenkaarten in te verzamelen van alle stiften en inkten e.d. zodat je altijd alles in 1 mapje bij de hand hebt. Goed idee, echt wat voor mij!


Best tevreden met het eerste resultaat eigenlijk ;-)


Thuis heb ik al mijn kleurenkaarten die ik al los had in het boekje geplakt en van andere dingen ter plekke een pagina gemaakt Heel blij mee en deze zal ik vaak gebruiken!!

Super gezellige en ontspannen dag én veel geleerd....
wat wil je nog meer !

Na een drukke week vandaag een heerlijke zondag gehad, lekker creatief bezig geweest.
Wat hebben jullie zoal gedaan?

Groetjes Cornelie

17 opmerkingen

GerJanne zei

Hey Cornelie,
wat grappig! Je laat zoiets moois zien en ik ben verrast dat jij ook nog niet zoveel van mixed media weet. Van de week heb ik ook wat geprobeerd. Echt leuk om te doen! Handig ook zo'n boekje als een soort naslagwerk/opzoekboek....
Klinkt als een gezellige knutseldate!
GerJanne

Colien zei

Heel gaaf, zowel de techniek als je resultaat! En nog bruikbaar ook, dat maakt het extra leuk.
grtz.Colien

Nelleke zei

Wat gaaf zeg. Soms moet je het gewoon ook maar doen. Lukt mij ook niet altijd . Hihi. Groetjes, Nelleke

Rhodé zei

Dat klinkt gezellig: samen gezellig knutselen. En altijd leuk om weer nieuwe dingen te leren. Helemaal super om er direct iets van te maken waar je wat aan hebt. Handig, alle kleurenkaarten bij elkaar!

Je@net zei

Wat een gezellig om zo samen aan de freubel te gaan.
Zeker als er dan ook nog eens zo'n kei gaaf én handig boekje gemaakt wordt!

Scraptastisch zei

Je had me verteld van je plannen hè! Wouw heel gaaf en prachtig resultaat is het geworden en ook nog eens een gebruiksvoorwerp waar je helemaal blij van wordt! Je hebt er zo te lezen erg van genoten! Nu de werkweek weer,hihi
xx Gerie

Ellen zei

Wat ziet dit er prachtig uit! Altijd leuk om nieuwe technieken te leren én toe te passen. Gaaf ook dat je het boekje meteen gebruiksklaar hebt gemaakt. Uhhhh afgelopen weekend? O ja, zaterdag gezellig met m'n broer op pad geweest: golfen en uit eten. Helemaal leuk.

Angelique zei

Prachtige mixed media omslag heb je gemaakt. En super om daar gelijk zo'n handig boekje van te maken.
lieve groetjes Angelique

Marjan zei

Mixed Media is ook echt mijn ding, maar meer smaken heb ik ook, zoals je weet.
Mooie omslag is het geworden èn erg leuk dat je je kleurenstalen erin hebt verwerkt! Mijn mapje met de Fuse werkt voor mij dan goed :) samen met mijn koffertje waar alles in zit. Veel minder mooi,dat wel!!

Nicole Parmentier zei

Klinkt als een hele leuke en leerzame dag! Ik heb op 1 december een workshop Gelli-plate gepland staan. Ben heel benieuwd of het wat voor me is omdat ik net als jij van strak en grafisch houd. Maar het blijft toch aan me trekken dus ik heb er heel veel zin in.

mirjam's paper- passion zei

geweldig leuk boekje, en overzicht va alle kleuren, inkten ed bij elkaar
groetjes Mirjam

Jantine zei

Wauw, wat mooi Cornelie!
Leuk idee ook met je kleurkaarten.
Groetjes,
Jantine

Sarah zei

Heel knap en super Bruikbaar!!
Vandaag op mijn blog een
Use your Stuffje
http://syriandertje.blogspot.be/2017/10/vliegenzwammen-1.html?m=0
groetjes

Stella zei

Wat is het mooi geworden! Gaaf hé die Gelli Plate; ik ben ok zo blij dat ik ém heb gekocht. Dan werk ik ook nog eens met kleur:)

Zo'n boekje is super handig; je eigen kleuren catalogus:)

Nota Bene zei

Echt een prachtig boekje, en nog handig bovendien met al die kleurkaartjes erin verzameld.
Groetjes, Nele

Willy zei

Wat een gaaf boek zeg, en nog bedankt voor je tip over de mail, ik krijg ze idd ook!

Marit zei

Beter laat dan nooit... wat was het een supergezellige dag, en je boekje is echt heel erg mooi geworden! Hoop dat je de gelli-plate vaker gaat pakken��. Super ook om te zien dat je er gelijk een naslagwerk van hebt gemaakt!
Liefs,
Marit

Back to Top