Stencils!

Hoi!!

1e kerstdag was voor ons een dag zonder verplichtingen, heerlijk vrij, dus ik ben lekker mijn hoek ingekropen om zomaar wat te maken. Ik wilde graag aan de slag met stencils en pasta's van NUVO.


Als eerste deze transparante glitterpasta, zo gaaf! Ik heb dit met een stencil van Create a Smile op donker blauw cardstock aangebracht. Goed laten drogen, het liefst een hele nacht!
Ik vond dat de kaart verder niet heel veel meer nodig had..


Dus alleen het telefoontje en tekst van Paper Trey Ink, 'Hi' van My Favorite Things en een brad van de Action!


Zelfde stencil, maar dan met distress inkt. Vier kleuren door elkaar heen gesponst. Daarna een strook Vellum, en daar Birthday van Clearly Besotted gestempeld en met zwart geëmbosst.
Happy op een tekstbubble gestempeld en nog wat sequins en enamel dots. Totaal andere uitstraling. Hoe leuk!

Andere stencil en andere pasta. Ook van NUVO. Eigenlijk is het een mousse, met een metallic glans. Ik heb de kleur pearl gekozen.
Ik koos voor zwart cardstock, dat leek me een gave combi.


Een shakercard heb ik er van gemaakt, en op de achtergrond de stempel van Alexandra Renke gebruikt. Dat doet me denken aan vuurwerk.


Tekst heb ik met de Silhouette gesneden. En happy met de DYMO tang.
Ik vind het effect ook echt super gaaf met deze pasta! Vooral voor een feestelijk effect!


Van de cirkel die ik had uitgestanst heb ik nog een andere kaart gemaakt, en nogmaals de stempel van Alexandra Renke gebruikt.
Banner met tekst en sterretjes gestempeld. Nog steeds blij met de gouden inkt, want deze doet het echt goed.

Gaaf deze pasta smeersels, daar kunnen we weer wat mee!
Naast deze pasta's ook diverse andere leuke materialen van NUVO, kijk maar eens hier!

Fijne dag nog!
Groetjes Cornelie 

4 opmerkingen

Colien zei

Wat een productieve 1e kerstdag met bijzonder mooie resultaten! Stuk voor stuk gave kaarten, wat een tof effect geeft dat materiaal!!
grtz.Colien

Miranda V zei

Lekker dat jij ook zo een dag voor jezelf tussendoor had. Je bent lekker bezig geweest, super leuke kaarten met alle smeersels en stencils. En wat een geduld, dat je dan een idee hebt en het spul zo kan moet laten drogen... maar het resultaat is wel heel gaaf!

Rhodé zei

Wow, dat ziet er super uit! En zo strak! Je kaarten zijn geweldig, maar de onderste twee stijgen er bovenuit. Top!

Maria V zei

Knap vakwerk. Prachtig geheel. Petje af. Ik waag mij er maar niet aan, ik kijk wel naar jou mooie werkjes. Fijne jaarwisseling en een creatief 2017.

Back to Top