Serie met Jillibean!


Hoi!!

Jawel een hele serie heb ik vandaag voor jullie. 
Het blokje van Jillibeansoup "Birthday Bisque" was liefde op het eerste gezicht. Ik beken, dat gebeurt me vaker ;-)
Heb al een aantal kaarten gemaakt met dit papier, maar nu heb ik als basis Kraft gebruik voor weer een heel andere look!


Was er echt lekker mee bezig, de witte inkt staat er ook zo leuk bij!
De die-cuts horen er ook bij! Maak je in een handomdraai een leuke kaart!


Experimenteren met stempels en papier. Deze stempels zijn van Hero Arts.


De set Cycle Celebration van SU past zó leuk bij deze serie!
Achtergrondstempel ook van Hero Arts.


Achtergrond bij deze kaart is weer van SU "Off the Grid", en de gekartelde cirkel en chevrons ook.


Deze kaart al voor iemand in het achterhoofd gemaakt. Hij wordt 9 dit jaar.
Achtergond is weer van Hero Arts. Vogeltjes van MFT, tekst bovenaan van Claerly Besotted, en onder aan van PTI.

Van alles weer met elkaar gecombineerd, heerlijk!

Het weer is ook nog steeds lekker, genieten dus.
Heel fijn weekend allemaal!
Groetjes Cornelie

30 opmerkingen

mieke zei

Ziet er weer super leuk uit !!!

Mieke

!neke zei

Hele toffe serie!
Echt mooi papier!
Uit mijn handen komt niet veel!
Misschien dit weekend weer wat rust!

Unknown zei

Super Cornelie! Eigenlijk vond ik het best verrassend dat jij voor dit blokje bent gevallen, maar als ik nu zie wat je er mee gemaakt hebt denk ik ja helemaal Cornelie! Tot zo!

Je@net zei

Wat een leuke en vrolijke kaarten heb je met deze papiertjes gemaakt, Cornelie.
Zien er allemaal super leuk uit!

Miranda V zei

Super leuke serie, lekker vrolijk! Je kunt zien dat je er plezier in had tijdens het maken!

femke zei

heey cornelie,

het zijn superkaartjes geworden!!!

groetjes femke

Marfien zei

Vrolijke serie Cornelie, vind je vast leuker dan punchboarden maar als je even doorzet zien je doosjes er straks ook zo uit. succes :-)

Renate zei

Super gave serie kaartjes heb je hier staan. Met zo'n mooi papier wordt het inderdaad een koud kunstje.

-xies- Renate.

Brendaxx zei

Jeetje wat veel!! Erg mooie serie kaartjes!

Ingrid Reyners zei

Jeetje wat een mooie serie, volijk en lekker stoer, allemaal goed ingredienten wat mij betreft. Fijn weekend, groetjes, Ingrid.

Gerdine zei

Wat een heerlijk vrolijke serie! Super!

Sanne zei

Wat een gaaf papier! Super vrolijke serie is dit! Top gedaan!

Liefs Sanne

Mariken zei

Jeetje, jij bent hard bezig geweest, en allemaal zo leuk!! Inderdaad erg gaaf papier! Tot morgen! Groetjes, Mariken

Irene zei

Nou ja zeg, weet amper waar ik moet kijken....zoo veel en allemaal zooooo leuk Cornelie!!

xx Irene

Marianne Schut zei

Waauw! Cornelie, jij bent goed bezig geweest zeg, volgens mij bruis je van de inspiratie! Heerlijk dat wij er zo van mee mogen genieten. Stuk voor stuk zijn het schitterende kaartjes! Liefs Marianne

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, super mooie kaarten heb je gemaakt

groetjes jolande

sandra_w zei

Supergave serie!

Ellen zei

Wat een gave serie! Goed bezig ;) Papier is lekker vrolijk. Leuk hoe je allerlei merken gecombineerd hebt.
Groetjes, Ellen

Maartje zei

Heel vrolijk! Lijkt me geweldig papier om mee te werken!

Scraptastische hobby zei

Hoi Cornelie,
5x heel gaaf!!!! Wat een vrolijke mooie serie kaarten!
En zoals jij de stempels gebruik op een kaartje, kan er maar één!!!
Mooie zondag en lieve groetjes van Gerie

Marjolein zei

Supergave kaarten!!!
Groetjes,

Marjolein

Marjan zei

Zo zeg, lekker bezig geweest! Ze zijn gaaf, dit papier past ook bij jou. De eerste en laatste vind ik het mooist!

Nicole Parmentier zei

Jhee goed bezig! Prachtige kaarten!! (ben dol op kraft!)

Sarah - Crea S zei

O Cornelie wat 'n superleuke kaartjes! Zo lekker vrolijk met al die kleurtjes en ideaal gecombineerd met het kraft! Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Lindeke zei

Een reeks hele mooie leuke kaarten!!
Leuk hoe je vele kleurtjes combineert! Groetjes en nog een fijne dag, Linda

Nadine zei

In de winkel ff van dichtbij kunnen kijken deze serie, maar zo leuk!!! Echt een stoere uitstraling door het kraft. En de plaatjes vind ik zo ook erg leuk gebruikt. Goed bezig, lekker dat het zo lukt!!

Debby zei

Mooie serie kaarten is dit geworden! En bedankt voor de gezellige dag zaterdag. Groetjes Debby

Stella zei

Jij houdt de vaart er in en ik krijg er geen genoeg van:)!! Superleuk papier van Jillibeansoup en je kaarten zijn gaaf! Wat een super serie!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Helemaal hartstikke weg van deze serie met Jillibeansoup! Waaw.

Bianca Kalksma zei

... deze serie ... hoort in een doosje en standaard bij de Hema te liggen. Of bij de V en D. Dit is geweldig gaaf. GAAF!!!! super gaaf met het kraft en het wit. En de felle kleurtjes ... wow ... De eerste, de derde en de laatste zijn mijn favorieten ... echt super de super. De derde is super origineel. Wow, echt wow!! Wat inspirerend is dit. En die vogeltjes die je op de onderste kaart heel subtiel hebt gezet ... oh ... hoe het vogeltje op het vlagtouwtje zit ... hoe kom je erop?? ge wel dig. Ik raak niet uitgepraat :) en uitgekeken :) SUPER!!!!

Back to Top