Cadeau envelopjes!

Hoi!!

M'n buurvrouw én m'n vriendin vroegen mij of ik een cadeaukaart voor hun dochters wilde maken. Tuurlijk!!
M'n buurvrouw haar beide dochters, en ze vroegen beide iets voor de wintersport, dus ik heb voor winterse papiertjes gekozen van Echo Park. 


Envelopjes met de Silhouette gesneden, en deze beplakt, en versierd met glitterpapier, sneeuwsterren, stempels, brads, enamel dots en sequins.


Aan de andere kant een mooie rand, een touwtje en een bedeltje.

De cadeau envelop voor m'n vriendin, is dezelfde opzet als ik toen voor Tim had gemaakt. Want ook hier kwamen meerdere tags in waar de cadeau's op stonden.


Ze houdt van zwart, en ook van het blauw/groene. Helemaal in mijn straatje ;-)


Voorkant en alle binnenkanten beplakt met papier van My Minds Eye.
Papier met tekst is van SU.


Allemaal die-namics en stempels van My Favorite Things gebruikt, borders van Paper Trey Ink.


Srempels van Clearly Besottes, pons van SU.
Veel werk, maar ontzettend leuk om te maken!

Fijne dag!

Groetjes Cornelie

22 opmerkingen

Je@net zei

Kan me voorstellen dat het een heel werk geweest is, Cornelie, maar wat ziet het er allemaal super gaaf uit zeg!
Leuk om te maken, leuk om te geven en zéker leuk om te krijgen!

Alina zei

nogmaals van harte gefeliciteerd en een SUPER dag!
prachtige cadeaukaarten en envelop!!!!!

Sanne zei

Er is er een jarig, hoera, hoera, dat kun je wel zien dat ben JIJ! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Fijne dag vandaag. Wat een super leuk boekje heb je gemaakt! De kleurtjes zijn ook lekker stoer!

Liefs Sanne

Colien zei

Van harte proficiat met je verjaardag, een zonnige dag gewenst! En wat een mooie cadeau-enveloppen heb je gemaakt! Gave kleurtjes die onderste...
grtz.Colien

Nicole Parmentier zei

Wouw dat zijn nog eens cadeautjes, prachtig!! Nu maar hopen dat jij ook zo verwend wordt ;-)! Proficiat!!

Tinie zei

Ha Cornelie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet van deze dag!! En je hebt weer hele leuke creaties gemaakt! Wat een werk en wat een feest om zoiets cadeau te krijgen!!
Groetjes Tinie

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Hierperdepiep hoeraa!! Gefeliciteerd. Wat een prachtige kado envelopjes, waaw, wat een werk. Maar ze zijn geweldig.

Anneke zei

Een heel mooi geheel. Daar zullen ze erg blij mee zijn. Groetjes Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com

Scraptastische hobby zei

Hé Cornelie,
Lees ik het goed ben je jarig vandaag??! Dan natuurlijk van mijn kant ook van harte Gefeliciteerd! En wat heb je mooie kado flopjes gemaakt zeg, wel veel werk, maar het zijn Bjoeties hoor!!! Een hele fijne dag en weekend!!!! lieve groetjes van Gerie

Judith zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Heel veel plezier vandaag, de zon schijnt voor jou (-:

Super mooie enveloppen heb je gemaakt en het bonnenboekje vind ik helemaal te gek! Gaaf!

Margot zei

Wat gaaf! Daar zullen ze vast heel blij mee zijn! En jij van harte gefeliciteerd met je verjaardag, een mooie zonnige dag!

Els zei

Gefeliciteerd met je verjaardag en wat heb je weer pracht creaties gemaakt.
Super!
Groetjes, Els

KarinsArtScrap zei

Van Harte Gefeliciteerd Cornelie.
Prachtige enveloppen en mooi papier.

gr karin

Unknown zei

Wat ziet dat er leuk uit! Zoveel leuker om op die manier een cadeautje te geven, dan bijvoorbeeld geld in een envelop. Toppie!

Marjan zei

Veel werk aan gehad! Maar supergaaf geworden!

Maartje zei

Wat een werk..! Maar ze zijn allemaal heel gaaf geworden!

Stella zei

Ik geloof graag dat het veel werk is maar dat zie je ook. Geweldig!

Ellen zei

Volgens mij ben jij jarig vandaag ;) Gefeliciteerd! Een beetje verwend? Je hebt van de buurvrouw en je vriendin een leuke opdracht gekregen en jouw uitwerking is supergaaf!
Nog een gezellig stukje verjaardag, Ellen

martina's kaartjes zei

heeeeeeeeeeeeeel erg leuk en geslaagd ! mooie kleurencombo heb je hier ook gebruikt ! geslaagd zou ik zo zeggen...
grtjs,martina
x

Miranda V zei

Leuke enveloppen. Die voor je vriendin is wel weer een topper hoor, super gaaf en uitgebreid!

Marie-claire zei

Gaaf!!

Groetjes Marie-Claire

Anonymous zei

Ben hier om te getuigen hoe deze krachtige spellcaster genaamd Dr. Ilekhojie me heeft geholpen mijn relatie te herstellen. ik was diepbedroefd toen mijn verloofde me vertelde dat hij niet langer geïnteresseerd is om met me te trouwen omdat hij een affaire had met de andere vrouw waar hij werkt. Ik huilde en snikte elke dag, totdat het zo erg werd dat ik contact opnam met internet voor hulp, dat was toen ik een recensie las over het geweldige werk van Dr. Ilekhojie, toen nam ik contact met hem op voor hulp om mijn geliefde terug te krijgen, hij hielp me een krachtige (verzoeningsliefde spreuk) uit te spreken en tot mijn grootste verrassing kwam mijn verloofde na 48 uur van de liefdesspreuk terug op zijn knieën en smeekte hem hem te vergeven. We zijn nu gelukkig getrouwd en alle dank gaat uit naar Dr. Ilekhojie voor het helpen van mij bewaar mijn relatie kunt u contact opnemen met Dr. Ilekhojie via zijn e-mailadres: (gethelp05@gmail.com) of WHATSAPP hem op +2348147400259

Back to Top