Zomaar even wat freubesl...

Hoi!!

Nou ja, zomaar...dat nou ook weer niet helemaal.
Dit labeltje bv. had ik gemaakt bij een armbandje wat op de post ging.
Combinatie van SU en Clearly Besotted. Het label is van MFT.


...en deze kaart heb ik in opdracht gemaakt voor een  jarige Sara.
Het papier is van MME, en de chipboard vlinder heb ik laatst eens in de uitverkoop gekocht.
Cijfers van MFT, vlindertjes is een klein ponsje van de Action. Tekst is van Joy, geloof ik?


De vlinder heb ik met Versa Mark bewerkt, en daarna met glitter embossingpoeder.


Enamel dots voor de leuk.

...en de laatste kaart heb ik voor m'n zus gemaakt. Afkorting van haar naam uitgesneden met de Silhoutte, en nog een keer met schaduw.


Bloem is een pons van SU, tekst van MFT, mooie bloem en nog een paar enameldots. Verder niets, want Har houdt niet van teveel toeters en bellen....
Goed en dan ga ik nu nog even lekker wat frutselen. Daar was ik nog niet aan toe gekomen vandaag!

Fijne zondag verder!!

Groetjes Cornelie

27 opmerkingen

Sanne zei

Toppertjes! Ik ben helemaal verliefd op je kaart met die gave vlinder! Heel erg mooi!

Liefs Sanne

Miranda V zei

Oeh, gaaf! Je tag is echt mooi en je sarah kaart ontzettend leuk. Mooie combinatie van van alles wat (tekst is idd van Joy). Je hebt de vlinder echt gaaf bewerkt. Derde kaart is weer heel creatief gevonden, leuk zo een persoonlijke kaart! Frutselse!

sandra_w zei

Lekker bezig!! Weer drie gave creaties!! Top!!

Erica ♥ zei

Zo jij bent echt goed bezig geweest,
je hebt hele mooie kaarten gemaakt !
Gezellige (knutsel) zondagavond nog ☺
Liefs van Erica ☼

Marjan zei

Ik zag al dat ontvanger van de label er erg blij mee was op FB. Het is dan ook een schatje! De twee kaarten zijn ook mooi! Die vlinder van chipboard herken ik, heb ik ook ooit gebruikt, blijft mooi! Hier is er niks uit kijn handen gekomen, maar wel productief geweest op ander gebied.

Colien zei

Leuk die 'zomaar wat frutsels'! Label is mooi, de vlinderkaart is top en ook die voor je zus is geweldig!
grtz.Colien

De hobbydroom zei

Zo wat een hoop moois weer Cornelie!!

Groetjes van ons

Je@net zei

Ziet er allemaal weer top uit, Cornelie!

Ellen zei

Super schattig labeltje! en twee prachtige kaarten. Ik zie dat de Silhouette nog niet werkeloos in de kast staat. Ik ga binnenkort de vervolg cursus doen voor de Silhouette. Ik blijf het een fantastisch apparaat vinden!

GerJanne zei

Ha die Cornelie,
gaaf labeltje en je kaarten zijn ook weer helemaal super.
DIe voor een jarige Sara is heel mooi, strak en voor je zus is ook leuk. Was het bij jullie zo: zij Har en jij Cor?
Groetjes,
GerJanne

Irene zei

Ziet er weer super uit allemaal Cornelie!!

x Irene

Christine zei

Mooi Cornelie! De kaart voor je zus is helemaal mijn ding!
Liefs
Christine

Marie-claire zei

Wat is er weer veel moois voorbij gekomen, deze 2 kaarten ook weer, maar ben helemaal weg van het labeltje, heel mooi!

Groetjes Marie-Claire

Scraptastische hobby zei

Hoi Cornelie,
Je label is klein maar fijn!!
Je Sarah kaart is top!!!
Je kaart voor je zus, prachtig van kleur!!! toffe serie!
Liefs van Gerie

Lindeke zei

Een reeks prachtige creaties! Het labeltje heeft mijn hart gestolen...
Groetjes, Linda

Ingrid Reyners zei

Een hele gave reeks is dit weer zeg. Wat leuk dat je de armband laat vergezellen met zo,n mooi label. Van de tweede kaart is de vlinder een hele mooi blikvanger, en ook de papierkeuze vind ik erg mooi. De kaart voor je zus is een hele persoonlijke kaart en die kleurtjes erg leuk zeg. Je hebt weer drie mensen heel blij gemaakt. groetjes, Ingrid.

Henriët zei

Altijd plezierig om op jouw blog te kijken. Ook deze kaartjes en de label geven weer zo veel inspiratie. De kaart voor je zus is een hele andere stijl dan we gewend zijn van je, maar ik vind hem erg mooi!
Groetjes van Henriët

debby4000 zei

Fabulous creations.
luv
Debby

Mariëtte zei

Prachtige serie. Ik ben weg van die kaart met de vlinder. Jammer dat je niet dichter bij woont. Een workshop armbanden leek me dan erg leuk. Ik heb even op je andere blog gekeken maar er zijn prachtige armbanden bij. Groetjes mariette

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een mooie rij kaarten weer Cornelie!! Heel verschillend, maar allemaal heel erg mooi!! Die vlinder springt er wel echt uit..
Groetjes, Yvonne

Brendaxx zei

Weer supermooi als altijd!

Kaartenkraam zei

Prachtig labeltje en de kaarten zien er ook geweldig uit vooral die met vlinder erop.

groetjes van Ank

Mary zei

Het zijn weer drie pracht creaties!! Je hebt zeer zeker niet stil gezeten!!
Groetjes Mary

CreaSjouk zei

Gave creaties!
Groetjes Sjoukje

Ellen zei

Wat een leuke freubels! Het tagje is schattig, de Sara-kaart vind ik super en de kaart voor je zus is wel heel persoonlijk.
Groetjes, Ellen

Maroeska zei

Mooie kaarten! Ik vind vooral het label heel erg leuk, lekker fris en veelzeggend.

Renate zei

Hé, wat vervelend toch zo'n hobby ;O). Je bent weer lekker bezig geweest. Leuke creaties heb je gemaakt.

-xies- Renate.

Back to Top