#169 DCL

Hoi!!

Hoe is deze eerste week alweer voorbij gevlogen!! Niet te geloven!
We zijn alweer aan een volgende challenge van DCL toe. We hebben weer eens een schets, en deze is bedacht  door Rosalien.
Deze schets heb ik gebruikt om een kaartje voor Miranda te maken! Miranda houdt een candy omdat ze 17 januari 26  jaar wordt, en haar blog bestaat bijna een jaar! Tijd voor een kaartje!
Ze heeft h'm inmiddels al ontvangen!


Als basis kraft gebruikt. Daarop zwart papier. Op het zwarte papier de vlakverdeling gemaakt met papier van My Minds Eye, en kraft wat ik door een embossingmal gehaald heb.
Op het dessin papier vond ik een afbeelding met 26, en dat vond ik natuurlijk heel toepasselijk.



Cirkels gemaakt met Nestabilities, en cirkelponsen. Op de laatste cirkel een stempel van Waltzing Mouse. Daarop een houten figuurtje, en deze gekleurd met Copics, en stickels.
Twee bloemen gesneden met die-namics van MFT, zwarte bloemetje is een ponsje, en daarop een strass steen!
Twee tags gesneden, en deze gestempeld met een tekst van Hero Arts.
Touwtje erbij, en toen vond ik h'm klaar!


Dit is de schets waar jullie mee aan de slag kunnen! Alle andere uitwerkingen staan op het blog van DCL, net als de sponsor.
Je kaart kan je linken tot vrijdag 18 januari 18.00 uur!

Veel plezier!!

Groetjes Cornelie

20 opmerkingen

Nadine zei

Een bruikbare sketch en je hebt er weer wat leuks van gemaakt hoor! Deze kleurtjes zijn mooi gecombineerd en door het zwart erg sprekend. Ik denk zomaar dat Miranda daar wel blij van werd... :)

Rosalien Zwackhalen zei

Ik vindt hem super Cornelie, de combinatie met embossen en het prachtige papier maken het een schitterende kaart.:)

Marjan zei

Heel mooi vind ik jouw uitwerking! Ik vind vooral de cirkel erop erg mooi en sprekend!

Ellen zei

Al weer zo'n leuke schets! Ik heb er deze week al een aantal voorbij zien komen waar ik wel mee aan de slag zou willen. Dat wordt kiezen. Jouw uitwerking is super! Stukje van de detailfoto is extra mooi.
Fijn weekend, Ellen

Anoniem zei

Oooh gaaf kaartje !! Mooie kleurtjes in combinatie met dat kraft. En wat heb je de embossingmallen er leuk bij gebruikt.
Groetjes Berdien

Anita zei

Wat heb je de sketch weer prachtig uitgewerkt, hij is helemaal super geworden!
groetjes, Anita

KarinsArtScrap zei

een prachtige kaart heb je gemaakt Cornelie, super.

groetjes karin

crealinedance zei

Hoi hoi mooie kaart heb je ervan gemaakt.Gr.Nel

Anita Meijer zei

Een schitterende kaart heb je gemaakt Cornelie en Miranda zal daar zeker blij mee zijn, is helemaal haar stijl en ding. Top.
Liefs van Anita

Jolanda Cuper zei

Geweldig ik denk dat Miranda daar super blij van wordt!
Groetjes Jolanda

Mariken zei

Leuke schets, die ga ik onthoden. En je kaart is prachtig, mooi dat rood en zwart!
Fijn weekend, groetjes Mariken xx

Miranda V zei

HA, en OF ik daar blij van wordt! Helemaal leuk qua kleuren, de gestapelde cirkels en bloemen en .. jaja .. vaandels! Daar ben ik fan van! Top! Super leuk om hem nu ook op je blog te zien.

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

je kaart is prachtig, mooi hoe je de vlakken "ingevuld" hebt.

groetjes jolande

Linda Visser - van der Velden zei

Gave sketch en heel mooi uitgewerkt!

Mariëtte zei

Prachtige kaart heb je gemaakt n.a.v. de schets. HIj lijkt me heel bruikbaar. Ik ga zeker kijken of ik er ook iets mee kan! groetjes Mariëtte

GerJanne zei

Hoi Cornelie,

wat een mooie sketch van Rosalien! Je hbt hem prachtig uitgewerkt zeg! Schitterende kleurencombi!
Het is hier redelijk rustig, dus af en toe kan ik even de blogs langs en dat is heerlijk in de rust van de nacht. Ook wel verraderlijk, want dan zie ik al die leuke challenges en heb het gevoel overal aan mee te kunnen doen. Zit ik dan weer in de waan van de dag, dan moet ik mijn plannen soms bijstellen...
maar ik ga met deze mijn best doen!
groetjes,
GerJanne

Alina zei

heel erg leuk geworden, Cornelie, mooie kleuren heb je gebruikt!

Marijke zei

Leuke schets en jou uiterking ervan vind ik waanzinnig mooi!!!!
Groetjes,
Marijke

Ellen zei

Mooi!

Marlies zei

Mooie kleuren en mooie afwisseling met embossing. Groetjes, Marlies

Back to Top