Liftchallenge #30!

Hoi!!

We zijn alweer toe aan de onze 30e liftchallenge! Deze keer heb ik de kaart uitgezocht en wel bij Stephanie!
Stephanie volg ik nu al een poosje, en ze maakt echt prachtige kaarten! Vandaar!
We gaan stempelen deze keer, en ik denk dat hier veel mogelijkheden in zitten!


Zelf ben ik er ook even voor gaan zitten, en na een aantal "prullenbak exemplaren" was ik uiteindelijk toch tevreden!



M'n vissenstempels van Ikidinkado erbij gepakt, en heb ze alledrie met twee verschillende kleuren inkt gestempeld. Dat vind ik wel bij vissen passen, maar ik vind het ook iets levendiger.


Bubbles mogen niet ontbreken vind ik, en alle rechthoekjes daarna verhoogd opgeplakt, tja, en dan ben je al klaar! Haha, dus het is wel een snelle kaart zeg maar. Dat komt nu misschien wel uit in deze drukke Sinterklaas tijd!

We hopen dat jullie weer enthousiast meedoen, en jullie kunnen je kaart linken voor zaterdag 01 december 12.00 uur! Sponsor is deze week Bij Oma Dee, dus doe gezellig mee!! ( ik ben al redelijk in de Sint stemming, haha!)

Succes!

Groetjes Cornelie

25 opmerkingen

Willy zei

Super mooi, leuke stempel!!

Miranda V zei

Je hebt een leuke kaart uitgezocht Cornelie! Ik vind jouw versie ook leuk. Goed idee om de vis meerdere kleuren te geven en de bubbels erbij maken het helemaal af.

debby4000 zei

Love your fabulous cards.
luv
Debby

Stamps and Paper zei

Gorgeous card Cornelie and just love the layout

Anne

Inge Groot zei

Mooooi, prachtig die visjes in verschillende kleurstellingen op de panels! Super gedaan Cornelie :D

KarinsArtScrap zei

ik vind hem harstikke leuk en gaaf gedaan Cornelie.
een prachtige kaart.

groetjes karin

Margot zei

ik vind 'm geweldig!

Marlies zei

Door de vissen zo te stempelen heb je het mooi uitgewerkt! Leuke kaart geworden en 'n snel kaartje is ook wel eens lekker om te maken! Groetjes, Marlies

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een heel leuk voorbeeld!! En een leuke uitdaging!
Groetjes, Yvonne

crealinedance zei

Hallo leuk zo met die vissen.Gr.Nel

Mary zei

Gaaf!! Ik vind je vissenstempels súper, maar nog superder (haha, fout nederlands maar het klint zo grappig) hoe je ze hebt verwerkt!!
Groetjes Mary

Jolanda Cuper zei

Geweldig wat een super leuke Challenge ga kijken of ik een gaatje kan vinden om mee te doen!
Jou kaart is ook weer heel origineel!
Groetjes Jolanda

Henriët zei

Echt een kaart waar je vrolijk van wordt! Wat een prachtige stempels.
Groetjes van Henriët

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een mooie liftkaart, je hebt het prachtig gelift, mooi stempels heb je gebruikt.

groetjes jolande

Stella zei

Wat een mooie manier om deze kaart te liften! Leuk met die vissen!

Juisie zei

blub, blub, hihi. Wat een kleurige kaart heb je ervan gemaakt! Eens kijken welke stempels ik voor de dag kan halen... Groetjes Joyce

Marjan zei

Heel erg leuk met de mooie tropische visjes en de bubbels! Inderdaad veel mooier dan de vis in een kleur! Vond het een leuke uitdaging Cornelie!

Marijke zei

Gave lift en leuk de vissen met bubbels! Mooi om in twee kleuren te stempel.

Groetjes, Marijke

Anita zei

Heel erg mooi, ik ga hem zeker ook eens maken!
Groetjes, Anita

Nadine zei

Ik vind het maar knap hoe je met vissen een leuke kaart kunt maken ;)(grapje hahah). Hij is super origineel en mooi van kleur, leuk effect met verschillende kleuren. En de bubbels maken 'm af!

Ellen zei

Mooi hoor! Gaaf gedaan met die gekleurde visjes. Zoals jij het beschrijft, is het inderdaad zo gebeurd. Maar je moet natuurlijk wel eerst op het idee komen ;)
Groetjes, Ellen

GerJanne zei

Hoi Cornelie,
wat een leuke liftkaart! En wat een mooie vissenuitwerking heb je gemaakt! Mooie kleuren.
Ik heb niet veel stempels die geschikt zijn, dus ik wet niet of ik mee kan doen.....
Groetjes,
GerJanne

Judith zei

Leuke liftkaart met de visjes!
Wellicht vind ik ook de tijd om mee te doen...

Yolanda zei

LEUK Cornelie dat je deze keer een kaart van Stephanie hebt gekozen! Ik volg haar al heel lang want ik was er ook al snel achter dat ze de prachtigste dingen maakt. Jij hebt er een heel mooie en vrolijke lift van gemaakt. Toppie, groetjes Yolanda

Stephanie zei

I absolutely love your card & thank you so much for your kind words Cornelie :) xxx

Back to Top