Zo leuk!!


Hoi!!

Zó leuk als die silhouette is! Heb me van de week bezig gehouden met de "vormkaarten" zoals ik ze noem.
Vier verschilllende...en ik denk dat er nog wel meer gaan volgen. Zo leuk!!


De vogel uitgesneden. Omtrek op dessinpapier van Echo Park getekend, en kleiner uitgeknipt .
Vleugel gemaakt van een paislyvorm, en daar op een cirkelstempel van volgens mij Margriet.


Scalloped cirkel erachter ook met de silhouette gesneden. Stempeltje van het vogeltje is van PTI. wiebeloogje, pearlmaker, en een veertje...en klaar is m'n vogeltje.


Appeltjes. Twee stuks. Ik heb wat met appeltjes, vind ze zo leuk!
Deze is met een hap eruit. Papier is van Bazzill. Label van MFT, en de tekst van Marianne.


Appeltje nummer twee. Ook met papier van Bazzill.


Rompertje, ook zo leuk. Ook dit papier is van Bazzill. Liniaaltape van de HEMA. 
(bedankt voor de tip Joyce!)
Letters van MFT, aangezet met witte pen.


Knoop uit oma's knopendoos! Stempeltje van Eline. Veiligheidsspeldje, scrapfloss, en het tagje is van PTI, tekst ook.

Heel erg leuk om te maken!

Vanmorgen super slecht weer, nu zie ik af en toe het zonnetje. Lekker!!
Vanavond uit eten met een groep meiden, kan alleen maar gezellig worden haha!!

Groetjes Cornelie

37 opmerkingen

Vera zei

Oooh echt superleuk zeg!!
Die appel en het vogeltje vind ik het leukst :)

Groetjes

Vera

José zei

Oooooooh meid, wat heb je al een hoop gedaan. Ik vind ze stuk voor stuk helemaal geweldig! Jij weet ook altijd overal het juiste papier voor te vinden he.
Snoezig dat vogeltje met de veer. De appels zien er geweldig uit, vooral de eerste met de hap er uit. En dat rompertje, enig! Ik vind het heel mooi dat je de letters met een witte stift hebt bewerkt. Dat geeft een heel mooi effect!

Mariëtte zei

Wauw, wat super. Wat is dat appeltje geweldig. Hoewel dat tape op het rompertje ook super is.
groetjes Mariëtte

Colleen zei

Awesome cards Cornelie! I can see you are loving that Silhouette as much as Jose does!! You all are so clever with your "form cards"...love the little birdie with the eye! And thought you were especially clever with the little baby suit with the tape ruler coming down one side...love it!

Marjan zei

Ja gaaf zeg! Je hebt de smaal goed te pakken hoor! Ik vind al je kaartjes mooi, maar vooral de appeltje en het babykaartje! Die ruitjes in combinatie met de cm en de letters enz, vind ik gaaf!

Marlieke zei

Oh wauw wat zijn ze leuk! Allemaal maar ik ben het meeste weg van het vogeltje en het rompertje. Wat heb je de kaartjes leuk versierd. Ze zien er echt mooi uit!

crealinedance zei

Hallo dat zijn leuke kaarten met al die verschillende vormen.Gr.Nel

Cinderella zei

Hoi hoi Cornelie,

Ze zijn hartstikke schattig super leuk die verschillende vormen

groetjes Cindy

Juisie zei

Gaaf zeg! Die appel met hap eruit vind ik echt geniaal! Het rompertje is echt heel stoer. Ik vond de cm-tape ook het leukst van de Hema-collectie. De kleur van de letters past er perfect bij! Groetjes joyce

Anoniem zei

Oooh wat zijn die leuk zeg !!! Vooral die appel met een hap eruit !

Groetjes Berdien

PS: Ik ga even bij je boekentips kijken :-)

Stella zei

Ik vind de appel met die "hap"er uit echt he-le-maal tóp! En dat rompertje hé; ahhhhhhh. Lief!

Mary zei

Hoi Cornelie, ik word helemaal blij bij het zien hoeveel plezier je hebt met je nieuwe snijapparaat!! En jeetje wat ben je er al handig mee!! Ze zijn super tof!! Je papier keuze is ook zo gaaf!!
Bedankt voor je uitleg over de silhouette!., ik ben,zeker na het zien van al je prachtige kaartjes, wel aan het twijfelen hoor.........het neigt steeds meer naar de silhouette!!
Veel plezier vanavond, en eet smakelijk!
Groetjes Mary

Judith zei

Oooh, geweldig, Cornelie.
Nou ben je vast niet meer uit je knutselhoekje weg te slaan (al zouden je mannen dat vast niet willen doen, hihi)
Super zijn ze! Het tape van de Hema heb ik ook (-:
Veel plezier vanavond, ik ga morgen met mijn collega's.

groetjes, Judith

marian zei

Wat een gave vormen zijn het, die appel met die hap eruit is ook geweldig. Alhoewel ik ze allemaal super vind.
Groetjes Marian

KarinsArtScrap zei

o wat zijn die super gaaf cornelie.
mijn complimentjes ze zien er geweldig mooi uit.

groetjes karin

Ellen zei

Wat een super gave vorm kaarten Cornelie! Super mooi afgewerkt ook!
Leuke tape van de HEMA, ga binnenkort ook eens kijken...
Groetjes Ellen

Hermien zei

Wat zijn ze weer geweldig Cornelie, de kaartjes die je maakt vind ik echt helemaal het einde. Je gebruikt altijd prachtig papier zo kan ik nog wel even doorgaan...\

groetjes

GerJanne zei

Hoi Cornelie,

wat een ontzettend leuke kaarten zijn dit! Ik heb geen idee wat een silhouette is, zal het zo eens opzoeken op internet. Je kaart voor je neef Sjoerd is ook al zo mooi! Enig dat vlaggenlijntje aan de binnenkant!
Is het inderdaad en gezellige uit-eten-avond geworden met de meiden?
groetjes,

GerJanne

Yolanda zei

Allemaal toffe, mooie en zeer goed bruikbare kaarten. Zien er goed uit! Groetjes Yolanda

Aletta zei

Ojee....

Jij ben ook al door 't Silhouette-virus geveld :))))

Ik werk ook supergraag met m'n wondermachine zoals sommige het noemen.

Wat een prachtige creaties, het zijn stuk voor stuk weer geweldige creaties.

Groetjes Aletta

Stamps and Paper zei

Great shaped cards Cornelie....you are certainly having fun with your silhouette

Anne

Nadine zei

Wat een GEWELDIGE kaartjes. Die appeltjes zijn zo onwijs leuk!!!! Maar dat komt ook door je papierkeuze, niet alleen door die machine ;) Ik zou zeggen blijf lekker nog meer proberen, want het resultaat is geweldig!!! En dat rompertje is ook zo mooi met die tape en alles erop, helemaal af!

Leuke avond gehad trouwens??

martina's kaartjes zei

jij hebt je speelgoed blijkbaar gevonden ! leuke kaartjes en heel erg mooi verwerkt ! knap gedaan ! en eh... mijn kaartje liften ? ga je gang =)
grtjs, martina
x

Marjan zei

Ze zijn weer super !!

Groetjes, Marjan

Welmoed zei

Prachtig Cornelie! Zo heerlijk vrolijk en mooi van vorm en kleur!

Een hele gezellige smakelijke avond toegewenst!

Vr. gr. Welmoed

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Geweldig. Ik baal als een stekker dat ik geen plek heb voor zo'n apparaat. Ach, als de kinderen de deur uit zijn of als we de loterij eens winnen en dan verhuizen...

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat leuk weer allemaal!!! Ze zien er allemaal super uit!!
Groetjes, Yvonne

Linda Visser - van der Velden zei

Wow, wat gaaf!

Monique zei

Wat een superleuke kaartjes zeg!! Ik moet me toch ook maar eens meer in de silhouette verdiepen, ik doe er veel te weinig mee en als ik dan deze leuke kaartjes zie......

Wendy ten Hove zei

Oeh, wat tof!! Erg leuk, die vormkaarten en heerlijk vrolijke kleurtjes! Vooral het vogeltje vind ik helemaal super. Leuk dat je ook de hexagons hebt besteld! Ze zijn wat ruimer dan de stansjes, dus hopelijk past het ook met die van MFT! Ben benieuwd wat je er mee gaat maken!
Groetjes, Wendy

GerJanne zei

Hoi Cornelie,
ik zie dat de sluiting bij de liftchallenge staat op 14 juli 00.00 uur ipv 12.00 uur! Volgens mij is het toch tussen de middag 12.00 uur?

Groetjes,
GerJanne

Anneke zei

Ik vind je 'vormkaarten' superleuk! Mooi papier, heel mooi versierd. Altijd veel om naar te kijken hier!

Sandra zei

Super gave kaartjes! Die vormkaartjes zijn echt helemaal leuk!

Wilma zei

Ze zijn allemaal stuk voor stuk GEWELDIG!!!!

Margot zei

geweldig! ik ben helemaal weg van je appeltjeskaarten!

Je@net zei

Wauw Cornelie, wat een super leuke kaarten heb je gemaakt. Het zijn stuk voor stuk plaatjes om te zien en tot in detail mooi afgewerkt. Super!

Emily Leiphart zei

Cuteness! You are so creative, Cornelie!

Back to Top