Kleurenkaarten team!


Hoi!!

Weer een andere kleuren combinatie met het kleurenkaarten team van Martina!
Deze keer zijn de kleuren bedacht door Chantal.
Daar kan ik wel wat mee!


Een poosje geleden zat er een pakketje in de bus...en ik dacht, hè? Ik heb toch niets besteld?! Bleek het een cadeautje van Judith te zijn...zomaar! omdat ze toen ze het papier zag aan mij moest denken. Is dat niet lief?!!
Een paperpad met chipboard figuurtjes in zeestijl! 
Het uitgelezen papier voor deze kleurenuitdaging!


De dots zijn van Echo Park, en de huisjes van de paperpad. Chipboard visje erbij.


Golven en wolken van PTI, en de tekst ook.
Vuurtoren en schelpjes van Crea tables.


Flesje erbij, en toen vond ik h'm af!

Nog veel meer inzendingen kun je bewonderen, kijk voor alle deelneemsters bij Martina!

Ik mag de volgende keer de kleuren bepalen, leuk!

Fijne dag!!

groetjes Cornelie

49 opmerkingen

Colleen zei

Wow, Cornelie, this is a fantastic card...love the whole "sea" colors and theme!

Nancy zei

Hey Cornelie,

Wat een super-mooie kaart! Echt, ik wou dat ik hem zelf ontworpen had...
Da's er nu ééntje die ik wel in mijn bus wil vinden... haha!!

Liefs,
Nancy

martina's kaartjes zei

wat een leuk zomers tafereeltje ! heel erg leuk en mooi gedaan !
bedankt voor je deelname en mail je me even de nieuwe kleurtjes door voor juni ? jij hebt als eerste gereageerd op de 5de oproep, dus... Ikhoor het wel wat je gekozen hebt,
grtjs, martina
x

Anneke zei

Mooie kaart Cornelie. Mooi vertaald, die kleurenchallenge. Het kleine flesje is zo'n leuk detail!

Ellen zei

Wat een toffe kaart! Lekker zomers. En dat flesje... echt helemaal leuk.
Groetjes, Ellen

Mariken zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. de kleuren zijn zo mooi bij elkaar!
Fijne dag, groetjes Mariken.

Debby zei

Hij is supers!
Groetjes Debby

KarinsArtScrap zei

wat super lief cornelie.
je hebt er een schitterende kaart mee gemaakt.

groetjes karin

hennie zei

ENIG Cornelie!!!
Ik heb met hetzelfde papier gewerkt.
Ik vind het zulk leuk papier, het paste prima bij deze challenge en ik kon het ook nog combineren met mijn opdracht voor Crealies.
Lieve groetjes hennie.

Colien zei

Wat een leuke kaart, gaaf geheel met alles in stijl!
grtz.Colien

Inge Groot zei

Dit is zo één van mijn favoriete kleurcombinaties! wat een geweldig mooie kaart Cornelie, schattig detail dat kleine flesje =)

Rosina zei

Wat een leuk zomers zonnig kaartje Cornelie.... toppie

groetjes Rosina

Anoniem zei

Een echte zomerse kaart,vind het een plaatje.Groetjes Joke

Karin zei

Schitterende kaart, prachtig samengesteld en leuke details!!
Groetjes

Johanna zei

Wat een schattige kaart, mooie kleurtjes! en heel lief van Judith natuurlijk!
Groetjes, Johanna

Marijke zei

Een heel mooi en vrolijk zomers kaartje. Wat leuk de zee en strand details. En dat flesje.............

Groetjes, Marijke en Chantal

Annelies zei

Hoi Cornelie,

Wat een zomerse kaart. Heel leuk vooral met het flesje.

Groetjes,
Annelies

Bep zei

Hoi Cornelie,

Wat een leuke kaart zo met al die details super.

Gr...Bep

Marjan zei

Jij wist ook al wat ik ervan vond, namelijk.... super! Schattig is dat visje en de combinatie met vuurtoren en golven en schelpjes.

corryskaart zei

hoi cornelie
een erg lieve en mooie kaart en ben reuze benieuwd met wat voor kleuren je ons gaat opzadelen:-))
groetjes van corry

Chantal zei

Heel erg leuk. Helemaal mijn (woon)stijl.

Groetjes Chantal

Unknown zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor het KKT. Mooi gedaan met die mallen van MD en het papier.
Ziet er super uit.
Groetjes Saskia

Anoniem zei

Oooh wauw wat een schitterende kaart !!!
Groetjes Berdien

manuela zei

Schitterende kaart,heb je gemaakt . Mooi gedaan met die mallen van MD en het papier.
liefs Manuela

Henriët zei

Kij, met zo'n kaart krijg je toch nog een beetje het zomergevoel!
Helemaal geweldig!
Ik heb hetzelfde blokje er liggen, maar er nog niks mee gedaan, maar de inspiratie is er nu!
Groetjes van Henriët

Ans S. zei

Wat een prachtig zomers kaartje, heel mooi papier heb je gebruikt.

Groetjes Ans

Yvonne zei

Mooie kleurencombinatie. Leuk gedaan, hoor met het visje en de creatables. In vind het kaartje helemaal super. Groetjes, Yvonne

Lia zei

Helaas geen happy summer hier, maar je kaartje is erg leuk,
groetjes Lia

GerJanne zei

Hoi Cornelie,

wat een leuke kaart met prachtig papier voor deze kleuren! Mooi dat je de afbeeldingen iets verhoogd hebt opgeplakt. Geeft net dat extra effect.
Succes met bedenken van de kleuren...
GerJanne

Stamps and Paper zei

Gorgeous card Cornelievad I love these colours together

Anne

Stamps and Paper zei

Gorgeous card Cornelievad I love these colours together

Anne

Babette zei

Hij is heel gaaf, leuk thema ook.
Groetjes Babette

Hermien zei

Wat een geweldig kaartje, alles klopt weer tot in de kleinste details superrrr

groetjes

Anke zei

Ziet er super uit. De kleuren passen heel goed bij elkaar.
groetjes Tessa & Anke

Magda zei

Heel mooi Cornelie!!
Groetjes,
Magda

Willy zei

Wat een super leuke kaart, mooi detail dat flesje!

Emily Leiphart zei

This is beautiful, Cornelie! I love the soft colours and textures, especially that little bottle!

Het zonnetje in huis zei

Hallo Cornelie,

Mooi kaartje !

Groetjes, Jaimie

Nadine zei

Ik mocht 'm maandag natuurlijk al even bewonderen, maar hij is echt super! Helemaal in balans qua kleur en verdeling en dat flesje, zó leuk!

Judith zei

Heel mooi gemaakt! Het papier pas zo goed bij jou (-: Leuk dat je de passende stansen hebt en het flesje vind ik schattig!
Bedankt nogmaals voor de leuke dag, afgelopen maandag!
Groetjes, Judith

José zei

Hij is superleuk Cornelie! Dit papier heb ik net gewonnen bij Mieke en het ligt notabene nu voor mijn neus om er ook wat mee te doen voor de challenge!
Wat is die vuurtoren gaaf zeg en die schelp erbij. Dat flesje met inhoud is helemaal gaaf. Superleuke kaart!

Wilma zei

Dit is helemaal ZOMER! Top!!!

Stella zei

Niet zomaar een kaart maar om in te lijsten; het is een strandtafereel en ik vind het een pláátje!

SandraR zei

Wat een mooie kaart, zeg! En zulke prachtige details...
Love it!

Liefs, San

Wendy ten Hove zei

Yep, deze is erg mooi, Cornelie! Past ook mooi bij je blog achtergrond! Super! Leuke kleuren.
Groetjes, Wendy

Nelleke zei

Dat is goed gelukt, het is ook echt een zomers kaartje.
Groetjes, Nelleke

Juisie zei

Leuke kleurencombinatie deze keer bij het kleurenkaartteam, maar lastig lijkt mij om het niet een "saai" kaartje te laten worden. Bij jou is het prima gelukt om dat te voorkomen, er is genoeg te zien en de zomer straalt er vanaf! groetjes Joyce

Sandra zei

Wat een leuke en vrolijke standkaart. Super leuk!

CreaSjouk zei

Mooi zeg!
Helemaal in combinatie met die nieuwe creatables!
Groetjes Sjoukje

Back to Top