clean and simple


Hoi!

Een echte zondag om binnen te blijven en heerlijk te frutselen!! Het waait hard en het regent pijpenstelen, en we hebben vandaag helemaal....niets!! Heerlijk!

Dit kaartje had ik al eerder gemaakt. Ook met een stukje Pip papier, maar op een hele andere manier verwerkt.


De achtergrondstempel is van Waltzing Mouse. Roze randjes van MFT. Tekststempel is volgens mij van Kars. Kraft, strass steentjes en een brad van Bo Bunny.


Het lichtblauwe label is van Verve. Hieruit heb ik een cirkel gestanst. Uit lichtroze papier een scalloped cirkle, en ook hieruit een cirkel gesneden, zodat er alleen een randje overblijft. Dit in z'n geheel met 3d opgeplakt, zodat er diepte ontstaat.

Hoop dat jullie ook een heerlijke dag hebben!!


22 opmerkingen

Nadine zei

Ohh deze vind ik leuk! Wat een mooie verdeling en gaaf zo met die prachtige stempel erachter! En ook de stempel met de brad in het midden doet het goed! Enjoy your day! Ik ben ook lekker aan het freubelen, maar moet er -helaas- nog tussenuit om te handballen vanmiddag. See you soon!

KarinsArtScrap zei

wow wat een prachtige kaart cornelie en een schitterende stempel.

groetjes karin

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Leuk zo met dat 3d effect. Ziet er waanzinnig leuk uit.

Marjan zei

Wow, helemaal top! Mooi met de stempel erachter en de gestanste cirkel met de tekst erachter. Mooie kleuretjes samen, gaaf hoor!

Groetjes, Marjan

Kaartenkraam zei

Prachtstempel zeg! Je kaart vind ik ook beeldschoon, mooi met je stansen gewerkt en mooie kleuren ook!

groetjes van Ank

Stamps and Paper zei

Lovely card Cornelie love the cup cake button in the centre...


Anne

Unknown zei

wat een mooie achtergrond stempel
en alles in het geheel is echt een plaatje
gr.agnes

Juisie zei

Wat een prachtige achtergrondstempel! En je hebt hem een mooie plek gegeven op je kaart. Geniet van je freubeldag, heerlijk als je niets hoeft! Wij moeten vanmiddag nog even weg, maar manlief gaat eerst voetbal kijken dus ik heb in elk geval anderhalf uur knutseltijd! groetjes Joyce

Henriët zei

Wat weer een geweldig mooie kaart!! Je bent goed bezig dit weekend. Gisteren ook al zo'n mooie serie gemaakt!
Bij mij komt het knutselen er niet van dit weekend. Ben erg druk bezig voor school. Moeten allemaal weer nieuwe plannen geschreven worden...
Groetjes van Henriët

Anita zei

Mooie kaart Cornellie,leuk met die diepte in het midden.
Grappige brad met cupcakeje:-)

Je gaat lekker hoor.
Groetjes Anita

Wendy ten Hove zei

Wauw, Cornelie! Deze vind ik echt super! Zeker een van mijn favorieten! Wat mooi die stempel zo op de achtergrond en erg mooie details ook op je kaart en de kleuren zijn heel fijn zo samen! Ook wel een beetje een Pip-sfeertje! Super!
Groetjes, Wendy

Ellie zei

Wat een mooie kaart! Hele mooie stempel en mooi papier gebruikt! Wauw!
Geniet nog van je knutseldag!
Groetjes Ellie

Gemma zei

Oh deze is ook weer geweldig, clean and simple ik hou er zo van maar het lukt me nooit zo goed. Leuk hoor dat pip papier in combinatie met de stempel en de label! Groetjes Gemma

Ellen zei

Ha! Clean en simpel is vast de nieuwe trent! (en beter voor de portemonnaie) Ik vind deze kaart erg mooi, je vlaggetjeskaarten in de post hieronder zijn ook schattig. Groetjes Ellen

redscrap zei

erg mooi!!
groetejs mina

Emily Leiphart zei

There's so much beauty to look at on this card, Cornelie! I love all the border punching and the way you've framed the cupcake brad and sentiment. WOW!!

José zei

Mooie combinatie van de stempel met het label. De cirkel er uit vind ik erg mooi met het roze randje. Gaaf kaartje meid!
Ik heb vandaag van alles gedaan... verstoppertje spelen, memory, freubelen, huishouden etc. Tijd voor de computer en nog meer gefreubel ;-)
Liefs, JOse

martina's kaartjes zei

mooie kaart, leuk idee,
grjts, martina
x

Christine zei

Die achtergrondstempel staat ook nog op mijn lijstje! Heel veelzijdig vind ik die. Mooi gedaan weer Cornelie!
Liefs
Christine

Gerdine zei

Deze is ook super! Jij het echt een heel veelzijdige smaak! Erg leuk!

Brendaxx zei

Oh die is super zeg!! Heel erg mooi!!

Judith zei

Die is gaaaaf!

Back to Top