geboortekaartje!

Hoi!!


De storm is gelukkig aan ons voor bij gegaan! Nu laat het weer wel te wensen over, maar dan maken we het in huis lekker gezellig.
Kaarsjes aan, houtkacheltje aan...heerlijk!


M'n frutselhoekje heb ik gisteren helemaal opgeruimd en nieuwe papierbakken neergezet, en alles daardoor een beetje veranderd. Ook heerlijk om mee bezig te zijn, en alles is weer netjes!


Geen gefrutsel, maar ik had nog een kaartje die ik niet had laten zien. Dus die plaats ik vandaag. Een geboorte kaartje voor de voorraad. Het model had ik laatst gevonden op het blog van Ingrid en daar was Nadine al eerder mee aan de slag gegaan toen we samen gingen freubelen, maar ik vind het een leuk model en wilde daar ook wat mee doen.



Een zoet kaartje, maar dat vind ik toch altijd wel leuk voor een geboortekaartje.
Papier en tekststempel van Eline, maar het broderie papier is van iemand anders, maar dat weet ik niet meer. Diverse snijmallen gebruikt;
vlinder, cirkel,randpons MFT, randpons EK en shapeabilitie blossoms and tags.
Rozenlint, bakerstwine, lint met voetjes.

Nog bedankt iedereen voor alle leuke reacties op meneer en mevrouw sneeuwpop van gisteren! Het was precies overgekomen zoals bedoeld! Leuk!

Een bedrijvig weekend, maar ook nog wel tijd om wat te maken. Jullie hebben ook nog tot morgen 12.00uur de tijd om de mooie kaart van Anja te liften. Het is zo leuk om te doen!!
Probeer het!!

Heel fijn weekend!



16 opmerkingen

Kaartenkraam zei

Zo jij was er ook al vroeg bij, ik normaal niet hoor maar ik sta op het punt om op de trein naar Deventer te stappen voor het Dickensfestijn.
Je kaart is hartstikke leuk, die tekst ga ik onthouden, origineel!

groetjes van Ank

Nadine zei

Oh wat een lieverd! Het modelletje is leuk om mee te werken he? Ben benieuwd hoe en waar je bakken voor papier staan! lekker opgeruimd dus en dat al voor januari, goed hoor! Ik denk dat ik vandaag maar eens m'n kerstkaartenmaaktroepjes naar boven breng, want ik merk dat ik de verwschillende papiertjes niet meer kan zien haha... ben toe aan nieuwe, normale kaarten!

Fijn weekend!

Mieke zei

Wat een leuk model! Erg schattige kaart. En zo mooi roze! Super!

Stamps and Paper zei

Very pretty Cornelie...pleased to hear your storm as gone

Anne

Marjan zei

Ik heb ook eens zo'n model gemaakt, voor een "maak een ander model" kaartchallenge van CFY, maar daar zat een uitklapbaar voorkantje aan. Dit is een prachtkaart en zoet mag best voor een babykaartje, Bij jouw stijl wordt het niet tandenknarsend zoet :)
Hoop dat je nieuwe bakken bevallen, maar dat zal best wel.

Groetjes, Marjan

Jolanda zei

wat een leuk model . . . mooie kleuren . .en lekker roze

Berlinde zei

Supermooi kaartje weer Cornelie, leuk modelletje en lieve kleurtjes!
Groetjes, Berlinde

martina's kaartjes zei

wat een leuke, lieve en zoete kaart !
mooi
grtjs, martina
x

Anita zei

Prachtig 'aangekleed' kaartje weer Cornelie!
groetjes, Anita

Marijke zei

Heerlijk zo'n zoet kaartje voor een kleine meid. En wat een leuk model, weer iets om te onthuoden. Hier in het zuiden mooi zonnig weer gehad vandaag, maar morgen wordt het anders zeggen ze...........
Fijn weekend verder,
Marijke en Chantal

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart cornelie en lekker zoet mag voor een kleine meid.

groetjes karin

Anoniem zei

Erg lief kaartje !!! Heel mooi gemaakt !
Groetjes Berdien

Jolanda Cuper zei

Wow wat een mooie kaart erg leuk zo voor een baby!
Groetjes Jolanda.

José zei

Het is een schatje. Het model vind ik erg leuk. Die gaat naar m'n achterhoofd!
Leuk het voetjeslint en dat roosjelint blijft altijd zo mooi op kaartjes. Een snoepie!
Liefs, Jose

Ans S. zei

Wat een schattig babykaartje, heel leuk model ook.

Groetjes Ans

Christine zei

Leuk, schattig meisjeskaartje! Tof modelletje ook!
Liefs
Christine

Back to Top