zomaar!

Hoi!!


Daar was ik weer! Zaterdag en zondag gewerkt. Alsof heel Nederland op het laatste moment heeft besloten om toch maar Sinterklaas te vieren.


Gisteren lekker op tijd thuis, en ben ik achter m'n bureautje gekropen en heb een serie kaarten gemaakt. Voor niemand, zomaar, niets moeten, gewoon even lekker wat maken, had ik zo'n zin in!!!


Laatst bij Blokker voor een prikkie fotoframes gekocht, in heerlijke kleurtjes!


Heb er 5 kaarten mee gemaakt. Ik laat er nu twee zien en morgen de andere 3, anders worden het zoveel foto's!



Met twee frames heb ik geboortekaartjes gemaakt. Een meisjes en een jongens kaart.


Papier is van beide kaartjes van Eline's huis.


Deze stempel is ook van Eline's huis.


Embossingmal met voetjes is van Crafts Too.

Een kort maar krachtig berichtje. Ik ga nu alle Sint cadeautjes inpakken, en vanmiddag aan de surprise voor Tim voor school.

Hele fijne dag allemaal!!!






23 opmerkingen

Ingrid zei

Wat een leuke kaartjes. en wat een goed idee met die fotoframes, daar zou ik niet opgekomen zijn. Het is inderdaad ook wel eens lekker om gewoon zomaar kaartjes te maken,alleen maar omdat je zin hebt om een kaartje te maken.
En altijd handig om weer een voorraadje te hebben.
groetjes ingrid

Berlinde zei

Prachtige kaartjes Cornelie, heel leuk met die fotoframes. Ben benieuwd naar de andere!
Groetjes, Berlinde

Wendy ten Hove zei

Hi Cornelie!

Tja, wat was het druk in de winkels, zeg... ik ging alleen even boodschappen doen zaterdag, maar jeumig, daar was het ook niet meer gezellig, zo druk! Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt, die lijstjes zo er op zijn super leuk! Bedankt voor je top3 op mijn blog, ik heb veel aan de reacties gehad en gisteren de mail verstuurd om mee te doen! Spannend!
Fijne week! Succes met shoppen vandaag!

Groetjes, Wendy

Marjan zei

Ze zijn enig!! Leuk zijn die frames, zeg en ook je embossing met de voetjes is lief! Lekker vrolijke kaartje, Cornelie!

Groetjes, Marjan

Anita zei

Wat leuk! Prachtige kaartjes! Is het niet zwaar op je kaart zodat ze voorover vallen?
groetjes, Anita

Anoniem zei

Nou inderdaad was het zaterdag druk overal! Niet normaal meer !! Leuke kaartjes heb je gemaakt ! Succes met de surpise, mijn meiden hebben 'm al af.
Groetjes Berdien

Sanne zei

Wat een leuk idee zo met die frames! Te gek! Vooral de onderste kaart vind ik geweldig! Heel fleurig! Ik zie dat bij jou de gestikte letters het ook goed doen!

Liefs Sanne

martina's kaartjes zei

jij bent echt wel een duizendpoot als ik dat zo zie ! amai, zoveel energie, blijven gebruiken hoor !! =)
heel erg leuk gemaakt
grtjs, martina
x

Marie-claire zei

Ff 5 kaartjes gemaakt!! Kan ik wat ernergie van jou hebben!! Ze zien er iig super uit.

Groetjes Marie-Claire

Wilma zei

Hallo Cornelie,
Van deze MOOIE babykaartjes naar het inpakken van kadootjes en de surprise.....het is allemaal freubelen.....HEERLIJK.
Liefs Wilma

petra,s cards zei

super wat een orginele kaartjes!!!! verkopen ze bij jou op het werk inspiratie of zo ha ha ha !!!! moet ik ook eens komen....
xx petra

mieke zei

Hoihoi,

Wat een leuke kaartjes zeg, ook leuk om zo nu en dan geen "verplichte" kaart te kunnen maken.

Mieke

crealinedance zei

Hoi hoi Leuk geworden zo be nieuwd naar de andere.Gr.Nel

KarinsArtScrap zei

wat een vrolijke kaarten cornelie, leuk met die frames.

groetjes karin

Liberta zei

Pfff meis waar je nog zin in hebt om na zo hard gewerkt te hebben dan nog vijf mooie kaartjes te maken.
Ze zijn wel heel leuk geworden.
Grappig zo met die frames.

Liefs, Lieb

Marijke zei

Ongelooflijk, zomaar twee hele leuke en vrolijke kaartjes..............Leuk idee die frames, jij hebt toch ook een onuitputtelijk creatieve geest!! En dat maakt er dan ook nog eens 5 stuks in een paar uur............. De voetjes embossinmal is zoooo schattig!
Liefs, Marijke en Chantal

Bianca Kalksma zei

Wat een leuk idee met die fotolijstjes! Ze zijn allebei heel leuk geworden, vooral de onderste vind ik heel erg leuk met al de kleurtjes! Doet je naam weer eer aan :)

Christine zei

Leuk ideetje die fotoframes! Ik vind de bovenste de mooiste (mag ik toch zeggen he) Knap gedaan meid!
Liefs
Christine

Judith zei

Dat je bij de leuke fotoframes direct ook het passende papier hebt... echt leuk!!!
Groetjes, Judith

Stamps and Paper zei

very sweet baby cards Cornelie....and love the bright designs it makes a change from pink and blue

Anne

Ans S. zei

Wat heb je weer super leuke kaartjes gemaakt met de fotoframes.

Groetjes Ans

anja curvers zei

Ook deze zijn heel erg gaaf hoor.

José zei

Ja ook deze frames en kaarten vind ik geweldig. Ik ga ze morgen ook een opsnorren bij de Blokker. Heel inspirerend Cornelie!
Liefs, Jose

Back to Top