José!

Goedemorgen allemaal!!


Wat hou ik toch van die relaxte sfeer van vakantie!! Ook al moet ik zelf gewoon werken, het feit niet naar school te hoeven, als je vrij hebt wat langer te blijven liggen, leuke dingen doen! Heerlijk!
Tim en ik gaan altijd iedere vakantie naar de bioscoop. Vinden we een heerlijk uitje! We hebben zo al heel wat films samen gezien! Een hapje eten bij de Mc, dat kunnen we natuurlijk niet overslaan!!!haha


Wilde ik vandaag de kaart laten zien die ik naar José heb gestuurd, omdat ze nu verhuisd is! Alleen duurde het héél lang voordat deze eindelijk bij haar in de bus viel. Gelukkig kreeg ik gisteren een mail dat ze h'm had ontvangen! Fijn!



Kraft als basis, en weer het mooie papier van Authentique. Snijmallen van PTI (bloem) en Verve (U) en MFT (ringband). Borderpons van Martha Stewart.Klein bloemenponsje,huisponsje, embossingmal van me to You met klavertjes vier. Sleutelbedel. strassbrad.



De zilveren bloem is een kralenkap.Stempel van Verve (U),lettertang, stempel van Eline,lint, nestabilities en stikwerk. Volgens mij heb ik alles gehad!

Met heel veel plezier gemaakt!!

Wens ik jullie allemaal nog een hele fijne dag toe!!
Nog bedankt voor jullie enthousiaste reacties op mijn vlaggenkaart, erg leuk!!



19 opmerkingen

Anita zei

Schitterende kaart, prachtige kleuren en details!
groetjes, Anita

KarinsArtScrap zei

wow wat een prachtig kaartje heb je voor josé gemaakt, ziet er super uit cornelie.

groetjes karin

Sanne zei

Wat een fantastische kaart! Mooi, die papiercombinaties en het gebruik van al je leuke details!

Liefs Sanne

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Prachtig met dat kraft. Heb het ook besteld! Bedankt voor de link!!!

José zei

En in het echt is hij nog veel mooier!! Ik had je id al gemaild maar ik tik hier toch nog even een reactie; is wel zo leuk he!
De kleurencombi vind ik super. Ik ben gek op kraft. De bloem is erg mooi (in het eggie mooier dan op de foto). Ik ben er hartstikke blij mee, dus dank je wel Cornelie!
Liefs, Jose

mieke zei

Mooie kleuren bij elkaar !!!
Leuk kaartje.

Mieke

petra,s cards zei

jee wat een prachtige kaart zeg!!!
xx petra

Jolanda Cuper zei

Wat een plaatje die verhuiskaart! Super mooi!
Groetjes Jolanda.

Judith zei

Hallo Cornelie,
Ik vind je kaartje ook heel leuk! Kan me goed voorstellen dat hij bij Jose in de smaak is gevallen.
Hebben jullie ook net een poesje? Leuk, he en zo gezellig in huis!
Groetjes, Judith

Marit zei

Prachtig Cornelie! Blauw met kraft is een super-combi! Daar heb je Jose vast erg blij mee gemaakt.

Groetjes,
Marit

Anoniem zei

Heerlijk is dat he als de kinderen vakantie hebben ! Bij ons krijgen ze vrijdag herstvakantie !! Jouw kaartje is prachtig !! Mooi dat kraft met die blauw-tinten.
Groetjes Berdien

Alina zei

een schitterende kaart, Cornelie, de kleuren combinatie is perfect!
geniet van je vakantie, samen met Tim, wij (ik en Stefanie) zijn volgende week aan de beurt, hihihi!
groetjes, Alina

Berlinde zei

Supermooi kaartje, Cornelie, mooie kleurencombinatie!
Groetjes, Berlinde

Stamps and Paper zei

The kraft and the blues go together so well..a lovely card.

Anne

Liberta zei

Wat een mooie kaart. Heel lief dat je hem naar José gestuurd hebt voor haar nieuwe huis.
Vind het een plaatje.

Liefs, Lieb

Marjan zei

Even snel zo op mijn laatste vakantieavond op Karpathos, mijn mailtje heb je vast al gelezen. Je staat in mijn leeslijst, ik kan niet overal op reageren via mijn iPad, maar zag dit: wow wat een mooie kaart! Allereerst de kleurcombi van kraft en blauwtinten, maar ook alle verschillende vormen en details die je zo geweldig hebt gecombineerd! José boft maar!!

Groetjes, Marjan

Nadine zei

Nice!! En zulk mooi papier, ik ben er ook weg van! Welke film heb je gezien vandaag? Leuk hoor lekker samen, Gezellig!

Ans S. zei

Wat een mooie kaart heb je voor José gemaakt, leuk met dat sleuteltje erop.

Groetjes Ans

anja curvers zei

Wow wat een schitterende kaart zeg echt prachtig.

Back to Top