Van alles wat!

Hoi!!

Vanmorgen heb ik weer een sieraden workshop gegeven. Het was op locatie( een pracht locatie!!!)met een groep dames, die vaak met elkaar bloemschikken en nu het jaar gezellig wilde afsluiten. Ze hadden een heel dagprogramma, waaronder 's morgens dus de workshop! Tien gezellige dames bij elkaar, het werd een hele leuke ochtend!!


Een paar foto's ...


Iedereen was op z'n eigen manier, en in z'n eigen smaak wat aan het maken!


Ondertussen lekker babbelen...


en voor een beetje hulp was ik er!


Uiteindelijk had iedereen een hele mooie ketting gemaakt, en sommige ook nog een armband. 
Een hele gezellige ochtend!!



Ook nog even twee kaartjes die ik de afgelopen paar dagen heb gemaakt. 


De stempel heb ik al eens eerder gebruikt, maar ik wilden h'm graag nog eens samen met de snijmal van MFT gebruiken en het mooie papier My Minds Eye, Fly a kite!


Daarnaast nog een kaart met een stempel van Penny Black, deze vind ik ook altijd erg leuk.


Achtergrond door de Cuttlebug gehaald met de mal "Happy birthday". Vlaggetjes zijn van MFT, papier van MyMindsEye, Life of the Party!


De ballon heb ik met Glossy Accents laten glanzen.


Brad, tekststempel, en Nestabilities en bakers twine.

Nou dat was h'm voor vandaag!!
't Is prutweer vandaag!
Vanavond nog uit eten met een groep vriendinnen, altijd goed!!
Wens jullie ook een hele fijne dag verder!


6 opmerkingen

martina's kaartjes zei

dat ziet er erg gezellig uit ! daar zal ook het nodige gebabbel bijgehoord hebben denk ik ! =)
en dan nog 2 hele leuke kaarten ? je gaat als een trein !
super,
groetjes, martina
x

José zei

Iiiiieh, je kaarten zijn zooo leuk! De vlieger en de slingertjes vind ik Ontzettend mooi geworden met dat papier. Wat zijn het toch een leuke stansjes he! Superkaartjes met heerlijk papier en mooie stempeltjes. ERG leuk! Wat een leuk zonnetje zie ik er onderuit piepen. Waar hebbiedievandaan?
Je workshop ziet er heel gezellig en professioneel uit! Volgens mij hadden ze het hartstikke naar de zin! Leuk dat je er een paar foto's van laat zien en dat jij er ook op staat!
Nou freubel ze nog en voor vanavond een gezellige avond! Smikke ze.
Liefs, Jose

Marjan zei

Wat leuk, die foto's. Zo te zien hebben ze het zeker naar hun zin!
Gaaf zijn je kaartjes, zoveel leuks om naar te kijken en zo heerlijk vrolijk qua uitstraling!

Groetjes,Marjan

Judith zei

Heel gezellig hier op je blog (-: Daar begint de zon direct door te breken (op het scherm dan, hihi)
Super vrolijke kaartjes, Cornelie!
Veel plezier vanavond, eet smakelijk, hmmm.
Groetjes, Judith

Christine zei

Wat leuk die workshop! Ziet er daar inderdaad best gezellig uit. Ook je kaartjes zijn weer prachtig geworden in je eigen Corneliestijl!
Liefs
Christine

KarinsArtScrap zei

wowowowowowow wat een gave kaarten cornelie, prachtig en heel kleurrijk.

groetjes karin

Back to Top