Simply Cool!!

Hoi!!


Weer een andere uitdaging, en ik vond de nieuwe digistamps zo onwijs leuk, dat ik er meteen wat mee wilde doen!!!
De uitdaging is weer van KarensDoodles en de stempels komen uiteraard weer uit KarensDoodlesShop.


Met dit eerste kaartje wil ik meedoen met de uitdaging!



Liet h'm net aan Tim zien, en die vond h'm VET COOL!! Nou das toch leuk!



Als basis weer wit cardstock, daarop papier van een paperpad van KARS, een stuk denimpapier en de digistamp met Copics ingekleurden met stempelinkt de lucht gemaakt. Spijkerbrads gebruikt, chipboardletters, lint, Nestabilitie en daarop een spijkerbroekknoop met de tekst, simply, vandaar Simply Cool!

Naast deze toch echt wel coole stempel, heb ik die andere ook gekocht, en een kaart mee gemaakt. Deze vind ik zelf wat minder, maar dat komt denk ik ook door de kleuren. Maar ik vond het ook wel weer een leuk effect geven, een soort zonnestralen achter haar vandaan.


Het papier is van Echo Park "Splash" en het is zo'n leuke paperpad!
Digi ingekleurd met Copics. Golflint, en bakerstwine en een bedeltje. De stempel is van HERO art. Knoopjes met scrapfloss.

Wil ik jullie weer bedanken voor jullie reacties en m'n nieuwe volgers welkom heten! Gezellig!

Fijne en zonnige zondag!


19 opmerkingen

Judith zei

Hallo Cornelie,
Ik vind de bovenste ook cool, echt leuk! Ook dat plaatje (eindelijk een leuke voor the boys)
De onderste is zeker zonnig, maar ik snap wat je bedoeld als je het over de kleuren hebt. Eerlijk gezegd heb ik ook weinig met geel en oranje ('t was dan ook een poosje geleden een uitdaging om met die kleuren te werken. Heb er maar weinig mee gedaan...)
Fijne zondag verder,
groetjes Judith

Tinie zei

Ha Cornelie,
Leuke tienerkaarten heb je gemaakt!! Ik heb er ook net een geplaatst en zag toen jouw kaarten. Heb er ook een met de leuke digi gemaakt en daarbij ook dat andere papiertje gebruikt.
Toevallig! :)
groetjes Tinie

Marijke zei

Heee die bovenste is echt VET en COOL, leuke digi, leuk de grote letters cool en stoere details. Snap wat je bedoeld met het onderste kaartje, maar dat papier achter het digi afdrukje geeft wel een heel leuk zonnig effect!!
Succes met de challenge.
groetjes, Marijke en Chantal

Welmoed zei

Hallo Cornelie,
leuk dat je volger van mijn blog bent geworden, ik ga jouw ook 'volgen', je maakt mooie vrolijke kaarten en lay outs!
Mooie stoere kaart heb je gemaakt!
Vr. gr. Welmoed

Renata van Miltenburg zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Renata van Miltenburg zei

Ik vind beide kaarten super met hun felle kleurtjes maar juist de kaart met het surfende meisje het mooist! Zo zie je maar weer, over smaak valt niet te twisten ;)

Liefs, Karen´s Doodles NL!

Renata

KarinsArtScrap zei

simply cool en splash zijn super gaaf cornelie.
echt gave kaarten, erg kleurrijk, en heel mooi gekleurd.

groetjes karin

redscrap zei

wat een leuke kaart, ik denk zeker dat je in de prijzen gaat vallen met de bovenste kaart, echt een stoere jongens kaart, de grote letters cool vind ik erg grappig
groetjes mina

Alina zei

twee super leuke kaartjes, Cornelie, de bovenste is ook míjn favoriet!
groetjes, Alina

José zei

De bovenste is echt een jongenskaart. De letters zijn echt COOL en het leuke daaraan vind ik de knoop met daarop "simply". Erg leuk detail!
De tweede vind ik heerlijk zomers hoor. De kleuren spetteren en de stempel vind ik erg leuk met de tekst er bij.
Liefs, Jose

Christine zei

Prachtig Cornelie! Een echte coole kaart voor de boys en de andere is lekker zomers. Goed bedacht!
Liefs
Christine

Sandra zei

Leuke kaarten!

Aletta zei

Ik vind beide kaartjes geweldig mooi.
Lekker cool en heerlijk zomers, toppie.

Groetjes Aletta

Karen Doodels Ned.

Splashes of Pink and Mint zei

Wat een keigave kaarten!!! Vind die "o" ook super gedaan. En je lo voor CFY is ook onwijs leuk geworden, voor herhaling vatbaar hoor!
Groetjes Elly

redscrap zei

op antwoord op je vraag op mijn blog, het papier blijft erg netjes en mooi, heb al veel doosjes zo gemaakt, je moet natuurlijk geen kinderen met chocopasta aan hun vingertjes hebben, hahaha groetjes mina

Bernadet zei

prachtige kaartjes Cornelie!
veel succes bij de challenge van Karen's Doodles NL!

Marjan zei

Allebei je kaarten zijn zeker "vet cool"!! :)
Ze zijn allebei erg mooi van kleur en indeling en hebben een frisse en vrolijke zomerse uitstraling!

Groetjes, Marjan

Wendy ten Hove zei

Hi Cornelie!

Ze zijn allebei echt heel leuk geworden, vind ik zelf! Heeeel kleurrijk en lekker zonnig en zomers!! Mooi gemaakt!!

Groetjes, Wendy

anja zei

heel erg leuk,mooie details
leuk dat je meedoet.
gr anja KDDT-NL

Back to Top