Privé uitdaging!! haha

Hoi!!!


Door Nadine werd ik uitgedaagd om een kaart te maken in dezelfde stijl als zij gelift had. Ik schreef haar dat ik dit zo'n mooie stijl vind en ik h'm ook wel zou willen maken! Dus daagde ze me uit om dit te doen! Leuk toch?!
Heb h'm toch ook weer anders gemaakt en ben heel nieuwssgierig naar de reacties en vooral van die van Nadine natuurlijk!!!



Nou dit is dus de mijne geworden! Toch is dat liften leuk, maar niet gemakkelijk, want het is toch niet jouw ding en op de één of andere manier blijf je maar kijken of dit het nou is?!

Ja dit is het dus...met een kleine twijfel!
Fijne dag!





10 opmerkingen

martina's kaartjes zei

wat mooi gemaakt ! heel leuke embossingsfolder !
grtjs, martina
x

KarinsArtScrap zei

nouw je hoeft niet te twijfelen cornelie, hij is prachtig niets meer aan doen.
heel leuk dat stukje eruit gestanst.

groetjes karin

José zei

Ik vind em heel apart geworden. Leuk dat je een stuk uit het geemboste deel hebt gestanst. Die ponsrand is van MFT? Leuk!

Nadine zei

Leuk, leuk, leuk! Mooie groentinten! En een schattige stempel maakt 'm af. En zo snel al de uitdaging geplaats! Hij is totaal anders, maar toch hetzelfde :). Welke stans heb je gebruikt? Het gevoel dat je omschrijft herken ik. Het is echt lastig. Ik deed er ook heel lang over voordat ik iets opplakte, veel langer dan anders. Maar ik vind jouw versie heel goed gelukt! Fijne avond! Groetjes, Nadine

Stamps and Paper zei

Your card Cornelie is so different and so pretty, gorgeous colours.

Anne

redscrap zei

Hey Cornelie ik vind hem super geworden, leuk dat jullie elkaar uitdagen!
Het is een mooie kaart geworden, groetjes mina

Christine zei

Niets te twijfelen hoor, je kaart is prachtig zo!
Liefs
Christine

Joyce Ebben zei

Hij is mooi geworden Cornelie! Groetjes Joyce

Marjan zei

Ik vind hem supergaaf!! Ben dol op wit en dat embossing is heel erg mooi!

Groetjes, Marjan

Wendy ten Hove zei

Wauw, Cornelie! Je bent op dreef, zeg! Wat een mooie kaarten ook hier onder, die molentjes zijn super! En ook deze is een beauty, mooi zo dat embossing paneel met nog een vorm er uit, staat erg leuk! Een prachtige kaart!

Groetjes en fijne dag,
Wendy

Back to Top