orange!

Hoi!!



Deze kaart ziet simpel, maar had heel wat voeten in aarde zeg maar!
Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van KarensDoodles.
Op hun blog laten ze deze foto zien voor de inspiratie.



Mijn idee was gelijk;
fruit -> vitamine -> beterschap!!

Laat ik nou zo'n leuke cartridge hebben van Cricut met allerlei soorten fruit, helemaal leuk! Dit kan ik op de computer bewerken, wat wil ik nog meer!



De sinaasappeltjes was een heel priegelwerkje, vooral met die kleine pitjes, maar eenmaal klaar, wel heel erg leuk!
Toen de tekst. Deze op een bijpassend computerprogramma bewerkt, een heel gedoe, máár ook gelukt. Toen laten uitsnijden...voor 77% voltooid en toen zei die; Doe het zelf maar... nou ok, dan doen we dat toch! Dus een gedeelte van de tekst zelf uitgesneden met het mesje!







Ook had ik bedacht om Herbert de Turtle te gebruiken en de cupcake die die normaal op z'n schild draagt te vervangen door een appel. Verder alles ingekleurd met Copics. Maar toen ik alles op de kaart wilde plakken, drong het pas tot me door dat ie een feestmuts op had!! Niet echt attent als je die kaart stuurt naar iemand die ziek is, want dat is nou niet bepaald een feestje!

Dus de feestmuts is vervangen door een peer!

Al met al moest ik best wel lachen om dit kaartje. Een kaartje met een knipoog zeg maar!
Stuur deze ook gewoon in, juist erg benieuwd wat er van deze "Turtle" wordt gevonden.

Her en der nog accentjes gegeven met de Glossy Accents, en verder best wel clean gehouden.

Ben dus erg benieuw naar jullie reacties, maar in ieder geval heb ik in m'n ééntje lol gehad!

Wil ik ook nog even m'n nieuwe volgers welkom heten! Zo zoetjes aan druppelen er aldoor wat binnen. Heel erg leuk en bedankt voor jullie belangstelling!

Wens ik jullie nog een hele prettige dag toe en weer bedankt voor alle leuk reacties!


14 opmerkingen

José zei

Ik vind hem helemaal suuuuuuper! Die sinaasappel vind ik helemaal te gek. Ik geloof graag dat dat een priegelwerk was met de pitjes maar het effect is top!
En de turtle met het fruit er op is een hartstikke leuke oplossing ipv de muts! Mooi ingekleurd joh.
Doe jij nog weleens het huishouden of zit je alleen maar te freubelen ;-).
Doegie!
jose

KarinsArtScrap zei

hij is helemaal leuk cornelie.
hij is echt gaaf en leuk bedacht met je peer en appel.
je schilpad ziet er leuk uit.

groetjes karin

martina's kaartjes zei

wat een leuke kaart ! je woordje is helemaal supper !!
mooi !
groetjes, martina
x

Renata van Miltenburg zei

Erg mooi die sinaasappels en de grote tekst. Grappig hoe je Herbert hebt aangepast en het langwerpige kaartje maakt het geheel erg mooi.

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

Marijke zei

Prachtig!! wat gaaf dat je dat kan maken met zo'n cricut. Sinasappel is super vooral de pitjes erop:))) en goed opgelost om Herbert wat fruit op zijn rug en koppie te plaatsen haha. Te gek deze kaart!
groetjes, Marijke en Chantal

Tinie zei

Nou die Herbert is helemaal leuk zo!! je hebt er echt over nagedacht! Het is een hele leuke beterschapskaart geworden!
groetjes Tinie

Marie-claire zei

Wat een leuke kaart, super bedacht en die zaadjes makken het helemaal af!!

Groetjes Marie-Claire

Hetty zei

Helemaal geweldig! Hoe verzin je het! Erg orgineel dit!

Christine zei

Wat een leuke en sappige kaart! Ik zie dat je toch wel veel kunt doen met die cricut, lijkt me een interessant apparaat. Je werk is beloond!
Liefs
Christine

Marjan zei

Jij hebt ook echt je eigen stijl: erg erg leuk!! En mooi en clean!Ik houd daarvan!

Groetjes, Marjan

Aletta zei

Wat een geweldige mooie beterschapskaart.
Het fruit en de letters vind ik super.
Groetjes Aletta (gast designer KD)

redscrap zei

Ik vind hem inieder geval super, en wat mij betreft val je in de prijzen
groetjs mina

Nadine zei

Wat een fruitig kaartje! Voldoet helemaal aan de uitdaging! En wat goed dat je hebt nagedacht over de details. Bedankt voor je leuk lange bericht op mijn blog. Alvast een fijn weekend!

anja zei

je hebt er een mooie creatie van gemaakt
gr anja kddt-nl

Back to Top