Klaar!!

Hoi!!


Als eerste wil ik tegen m'n nieuwe volgers,Martina, Judith en Manuela zeggen; WELKOM, wat leuk dat jullie mijn volger zijn geworden! Heb inmiddels 20 volgers en daar ben ik erg trots op! Leuk! Bedankt allemaal!


Eindelijk (althans zo voelt het) heb ik m'n 25 kaarten klaar. Heerlijk, op een gegeven moment wil je ze gewoon af hebben!!
Zoals ik al zei heb ik voor de laatste kaarten voor bloemen gekozen, en wat anders als anders geprobeerd. Ben benieuwd wat jullie er van vinden.



Hier heb ik bloemen hangend aan een kralen ketting gemaakt.(De kaart met de golf José!). Vond het wel weer eens wat anders.


Deze bloem heb ik gemaakt van dunne plakjes hout. Deze lagen bij Pauline's Hobbyparadijs voor een prikkie, en ik zag eigenlijk gelijk deze bloem voor me. Vond het zelf wel een mooi effect hebben.

Voor Tim heb ik voor vanavond een aardigheidje gekocht. Vanavond is de laatste avond van de avondvierdaagse en als ie thuiskomt heb ik een leuk cadeautje voor h'm. Ik heb er een slingerkaart bij gemaakt. 



Het papier van het snoepboeketje is met smiles, dus ik heb het papier en de slingerkaart daarbij aangepast.


De smiles had ik nog liggen en de voetjes heb ik op internet gevonden. Heel simpel te maken, en het resultaat is lekker vrolijk!

Bedankt als je langskwam en helemaal als je ook nog de moeite neemt een berichtje achter te laten, ja ook als je het misschien niet zo leuk vind!

Gezellige dag!






6 opmerkingen

José zei

Ha ik ben lekker weer de eerste ;-).
Ik vind ze prachtig! Wat een origineel idee de bloemen aan de kettingkjes. ERG leuk en mooi rood/witte kleurstelling. Ik vind je stikwerk best netjes hoor!
De tweede bloem is ook alweer zo origineel met de houten blaadjes!
En de ketting voor Tim is schattig! Leuk idee meid.
Mijn knul is weer helemaal in orde. Gisteren ochtend al. Nu is mijn man ziek. Het komt er van boven en onder uit ... brrrr.
Liefs, Jose

Christine zei

Dat heb je goed voor mekaar gekregen. Mooi en origineel, wat wil een mens nog meer!
Liefs
Christine

Marijke zei

Ze zijn allebei weer erg origineel en mooi. Leuk de bloemen aan kralenketting en de grote bloem van hout is ook al zo prachtig. Wat gaaf de slinger op het kadootje!!
Fijn weekend, Marijke en Chantal

martina's kaartjes zei

wat een leuke kaartjes, heel geslaagd
=)
groetjes, martina
x

Marie-claire zei

Gisteren was het me weer niet gelukt om een reactie achter te laten, nu gelukkig wel!
Als je even niet bij jou bent geweest staat er weer zoveel op, mooi hoor!
Wat zal Tim blij zijn geweest met z'n cadeautje ziet er Super uit!
Fijn weekend!

Groetjes Marie-Claire

Hetty zei

Heerlijk gevoel als het dan af is!! Mooi spulletjes heb je weer gemaakt.

Back to Top