zonnebloemen!

Hoi!!


Sinds maart jl. verkoop ik mijn kaartjes aan een winkeltje in een groot verpleeghuis. Zij verkopen deze dan op hun beurt weer. Gemiddeld kopen ze 20 kaarten per maand en gisteren kreeg ik een mail of ik er weer 25 wilde leveren. De wens is kaarten zónder tekst. Nu vind ik dit zelf vaak een kaart afmaken, maar voor hun is het zonder tekst makkelijker verkoopbaar, wat ook begrijpelijk is! Dus moet ik nu als de bliksem 25 kaarten zonder tekst maken!! Deze kaarten hou ik iets eenvoudiger omdat het anders gewoonweg niet uitkan. Nam mezelf voor om series van 3 of 4 te maken van bv. zonnebloemen, vlinders, circels en dan zo tot de 25. Allemaal net even anders. De eerste serie heb ik nu klaar. Ik ben met zonnebloemen begonnen.



De stempel van de zonnebloem en het papier is van Nikky Sivils.
De volgende serie ga ik maken met circels! Die laat ik dan ook wel weer zien.

Heb een fijne dag!!





4 opmerkingen

José zei

Hee wat leuk zo'n regelmatige opdracht! Maar 25 ineens is wel een boel. Ik vind dat je een hele mooie serie hebt gemaatk. En heel verkoopwaardig Cornelie!
Ben reuze benieuwd naar de cirkelserie.
Liefs, Jose

Marijke zei

Zonnig geheel hoor Cornelie, erg leuk!! Wat fijn dat je zo wat kaarten kan verkopen. Ben benieuwd naar je andere series.........
Groetjes en veel freubelplezier,
Marijke en Chantal

mieke zei

Ziet er erg leuk uit. Leuk dat je kaarten ook kan verkopen, zo blijft het een beetje betaalbaar ( de hobby )

Mieke

Marijke zei

Joehoe Cornelie, je staat in de top 3 bij CFY met je prachtige kaart!!! Gefeliciteerd!!!
Groetjes, Marijke en Chantal

Back to Top