Cupcakes...again!!

Hoi !!

Kan er geen genoeg van krijgen, van die cupcakes! Dus weer een kaartje met die lekkere gebakjes! Dit keer voor een kennisje van me. Ze is morgen jarig en is een ware kunstenares in het maken van mooi taarten, taartjes, echt geweldig. Zij heeft al een paar keer een workshop gevolgd en we willen een keer samen, want het lijkt mij ook erg leuk om te doen!(heel gevaarlijk).


De snijmal is van Crea Tables, van Marianne Design, het labeltje heb ik met een snijmal "Tiny Tags" van Cuttlebug gemaakt en een stempeltje van Hero Arts, brads, de Cupcaketekst op de computer gemaakt en ik vond het lettertype er zo goed bij passen! Het geruite stofje zat ooit in een pakketje van het Kruidvat. Verder opgeleukt met stickels, bakerstwine, pearls, glossy accents en stikwerk ('k had een btje ruzie met m'n naaimachine grrr...)

Fijne dag nog ! 

Groetjes Cornelie

4 opmerkingen

José zei

Wat een leukie! Ze zijn zo gezellig die cupcakes en heel toepasselijk voor je kennis! Kan niet zien dat je ruzie had met de naaimasjien hoor. Leuk ook dat ruitje. Past er goed bij!
Groetjes, Jose

Tinie zei

Ondanks je ruzie is het een hele leuke kaart geworden!!Die cupcakes zien er wel erg lekker uit!
groetjes Tinie

Marijke zei

GAAF!! wat een superleuk kaartje. De kleuren zijn ook zo mooi en idd de letters passen er perfect bij.
Fijne zondag, Marijke en Chantal

Marjan zei

Geweldig kaartje met de frisse kleuren en de leuke cupcakes! Mooi acentje zijn ook de brads. Ook bij jouw kaartje zijn dt stickles juist wèl leuk, ik bedoel meer dat ik het niet mooi vind als het er allemaal zo dik opligt. Maar het blijft een kwestie van smaak.

Groetjes, Marjan

Back to Top