zelfde stijl, ander uiterlijk


 Hoi!



Gebruik van Nestabilities, Cricut, swirls en een digistamp.

Zelfde idee maar net even anders...


Ook hier het middelste strook papier door de circel "geweven", als het ware.
Papier van Making Memorie ( heb ik al een hele tijd in huis), brad is volgens mij ook van Making Memorie. Label zelf op de computer gemaakt.



Cuttlebug embossingmal,label, pons, vellum, Cricut, swirls, lint en bloemetje.

Bovenste foto is niet zo heel erg scherp, sorry daarvoor. Ik hoop dat jullie het evengoed kunnen zien.
Leuk als jullie langs kwamen en ben benieuwd naar jullie reacties.

Gezellige zaterdagavond !

Groetjes Cornelie




1 opmerking

José zei

Leuk he dat je met verschillend papier en materiaal maar met dezelfde lay-out zo'n verschillend effect kunt krijgen. De tweede is mijn favoriet. Die vind ik echt schitterend!
Groetjes, Jose

Back to Top