Merry Monday!

Hoi!!

Merry Monday nummer 5!

Deze keer weer iets heel anders. Ik had zin om met mijn inkten aan de slag te gaan en deze super mooie set van MFT te gebruiken. Beetje experimenteren en proberen.
 Al heel wat jaartjes heb ik deze set liggen, maar heel weinig gebruikt. Zo zonde. Dus ik ben blij met deze Merry Monday, want ik pak echt spulletjes die ik al heel lang heb. Leuk!


Als eerste de achtergrond geblend met wel 5 verschillende kleuren inkt.
Daaroverheen de sneeuwsterren gestempeld. Deze wat kleur gegeven met Copics, in de richting van de achtergrond. Eerst alles goed laten drogen toen heb ik Merry gestempeld. Dit is een set van Hello Blue Bird. De inkt die ik heb gebruikt is Brillance, deze geeft een mooie glans. Ze noemen het fast drying, maar ik heb in de tussentijd drie afbeeldingen gestempeld, gekleurd en uitgeknipt en toen bleek na het embossen van de witte rand, dat dat dus niet helemaal het geval was...maar omdat het thema sneeuw was, vond ik dat het mocht ;-P


Over de harten van de sneeuwvlokken heb ik nog kleinere sneeuwvlokjes gestempeld met Versamark en dit met glitter embossingpoeder geëmbosst. Daarbovenop nog een strass steentje geplakt.
Verder nog wat met wit gesplatterd en wat verschillende kleurtjes NUVO drops voor nog meer bling.
De tekst Christmas is ook geëmbosst op glanskarton.
Het komt allemaal niet zo goed over op de foto, das jammer.

Een zeer bewerkelijk kaartje, maar heerlijk om te doen!

Maak er een mooie week van!

Liefs Cornelie

4 opmerkingen

Daphne zei

Wat gaaf!!
Ik zie het voor mij, hoe jij aan je tafel zit en dit kaartje maakt.
Heb je tijdens het maken nog dingen erbij bedacht? Zoals de kleine sneeuw vlokken in het hart van de grote en die met embossing poeder bewerkt?
Alles past weer zo mooi bij elkaar en met dat bling bling erbij is het helemaal Kerst.
Ik vind dit echt een prachtige kaart.

Marjan zei

Heel mooi gespeeld met de inkten en de sterren, een prachtkaart!

Kaartenkraam zei

Heel mooi dat verloop van de kleuren in de achtergrond. De gestempelde sterren zijn prachtig. Mooie kart!

groetjes van Ank

Rhodé zei

Mooi! Ik kan me voorstellen dat de kaart lastig te fotograferen is door de blingbling. Maar daar kunnen wij als kaartenmaaksters ons wel iets bij voorstellen, hoor. En dat het een werkje is, geloof ik helemaal. Ik ben gisteren een poos bezig geweest met een achtergrond in de goede kleuren te brengen. Toen het eindelijk af was, ging er iets mis bij het splatteren. Kon ik weer helemaal opnieuw beginnen! Na dat kaartje ben ik aan iets totaal anders begonnen, want ik was even helemaal klaar met blenden...

Back to Top