Superstar Contest!

Hoi!!

Een tweede post op een dag, doe ik eigenlijk nooit...maar het liep even zo. Mijn bericht van zaterdag was namelijk net niet oké voor de Superstar contest van My Favorite Things.
Daar kwam ik pas achter toen ik de kaart al klaar had... De basiskaart, een slimline die was van een ander merk. Oeps!
Voor een tweede keer eenzelfde kaart maken vind ik altijd lastig en vooral ook niet leuk...dus ik heb een variant gemaakt.


Basis hetzelfde, maar dit keer zelf gesneden. Kleuren veranderd, maar wel hetzelfde stencil, 'Paint Brushes'.
De set 'Odd Couple' gebruikt. Zo'n schatje! Ook deze keer weer gekleurd met kleurpotloden.
Het sentiment komt van een andere set 'Wheelie Great Friend'.


Wel ben ik heel benieuwd of deze CAS genoeg is, want je kon met 3 categorieën meedoen,
Box cardt, CAS of colour virtuoos...nou dat laatste schaar ik mij niet onder, hoor!


Er doen ontzettend veel mensen mee, natuurlijk ;-)
Dus ik maak me geen illusies. Wel vond ik het superleuk om mee te doen en daar gaat het naar mijn idee altijd om.
De challenges van MFT zijn altijd erg leuk en deze superstar ben ik ieder jaar te laat voor ;-)
Deze keer niet!

Daarom vandaag 2 keer een bericht.

Nu ga ik nog lekker verder met andere dingen.
Ik wens jullie een fijne zondag. Heerlijk weer om lekker met je hobby bezig te zijn!

Liefs Cornelie

3 opmerkingen

Irene zei

Ook deze is super leuk en ik duim voor je Cornelie! Zie die MFT challenges óók voorbij komen maar durf me er niet eens aan te wagen 😉.
XxIrene

Marfien zei

Net zo leuk en ooooh zo lief

Rhodé zei

Haha, zo herkenbaar: genoeg tijd voor de challenge en toch op het nippertje. Het gaat inderdaad om het meedoen. Door met een challenge mee te doen maak je soms toch net iets anders. Hopelijk heb je vandaag al lekker kunnen knutselen. En wat betreft dat kleuren: volgend jaar gewoon meedoen! Je weet maar nooit!

Back to Top