Lucky One!

Hoi!!

Een kaartje om iemand geluk te wensen. Deze heb ik gemaakt met de klavertjes vier uit de nieuwe release van Lawn Fawn. Prachtige set vond ik het gelijk, zo'n mooie vorm van de blaadjes!


Als eerste heb ik de achtergrond gemaakt met Distress Inkt. Lekker blenden totdat je tevreden bent. Ik heb hier de kleuren 'Lucky Clover', 'Cracked Pistache' en 'Twisted Citron' gebruikt.
Daaroverheen gesplatterd met Ecoline Brushpens en mijn spritzer. Daarna nog met een penseel wit en goud spettertjes gemaakt.


Daarna een heleboel klavertjes uitgestanst uit een stuk cardstock wat ik al had geblend met ook weer 'Twisted Citron' voor een basis kleur. De randjes accentjes gegeven met een blendtool enmet de kleuren 'Rustic Wilderniss' en daarna ook weer gesplatterd met wit.


Het envelopje heb ik gemaakt met de Mini Envelop Punchboard. Daar kun je dus van die leuke cute envelopjes mee maken voor op je kaart! Daar de randjes ook een beetje geblend.
Het geluk dwarrelt als het ware vanuit het envelopje naar je toe!
De tekstjes komen uit alweer een ouder setje van MFT, maar blijft een topper voor mij.
De basiskaart met het dessinpapier lag al op mijn bureau. Afgekeurd voor een ander project, maar heel geschikt voor dit kaartje vond ik.
In de hartjes van de blaadjes heb ik nog gouden strass steentjes geplakt. Zo begon het geheel iets meer te leven.

Good Luck!

Liefs Cornelie

8 opmerkingen

Scraptastisch zei

Daar ben ik weer eens...tijd vliegt! Ik heb genoten van al je shaker kaartjes, wat ben je daar toch een kei in! De envelop met klavertjes vier is ook heel gaaf en je hebt mooi gespetterd op je achtergrond! Fijne dag Cornelie,
xx Gerie

!neke zei

Super mooi Cornelie !!!
Groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel mooi en zo toevallig, ik ben ook met klavertjes 4 aan de slag gegaan.
Lieve groetjes Miranda

Angélique zei

Heel gaaf! Hij is heel goed geluk(t)!

Bernadet zei

Oooow wat is dit supermooi Cornelie!
Mooie kleurtjes!

GerJanneke zei

Hai! Wat een leuke kaart met die mini enveloppe erop. EN natuurlijk de klavertjes. Zeker top om iemand geluk te wensen. Mooie kleuren groen bij elkaar!

Daphne zei

Wat heb je dit weer ontzettend mooi gemaakt!!

Martha zei

Leuk gelukskaartje, Cornelie
Mooi gemaakt!
Liefs Martha

Back to Top