Cornelie & Nicole's Swap Saturday #1


Hoiii, 

Al jaren kom ik swappen tegen op de blogs. Zo leuk allemaal! Ik liep dus al een helet ijd met het idee dit te doen, maar met wie? Nu is het natuurlijk leuk dit te doen met mensen de je al goed kent, maar mij leek het juist leuk met iemand te swappen die ik nog niet zo heel erg goed ken
en zo kwam ik na een aantal ontmoetingen, en elkaar al een poosje te volgen op onze blogs, op het idee om Nicole Parmentier te vragen. Haar stijl spreekt mij enorm aan, we vallen beide op kleurrijk en dezelfde stempels etc..
Dusssss...trok ik de stoute schoenen aan, verzamelde een leuk pakketje bij elkaar, maakte een kaart in stijl en stuurde het op...
Na een paar dagen kwam een super enthousiaste reactie mijn kant weer op.
We gaan swappen!!

Cornelie & Nicole's Swap Saturday 
is geboren!




Dit is het pakketje wat ik voor ons heb uitgezocht.
Te gekke papiertjes van Bella BLVD, shakerstuff, stempeltjes van Lawn Fawn, stansjes, stempel afdrukje, en twee Silhouette figuurtjes.



Deze kaart had ik al met het pakketje gemaakt. 'Let's' met de Silhouette gesneden en 'swap' met de typemachine gemaakt.


We hebben wat thema's bedacht waar we mee aan de slag kunnen.
Deze maand is het 'Blub'! Best toepasselijk met al die visjes niet?!


Ik heb er een interactieve kaart van gemaakt. Dit principe heb ik ooit al eens op het blog van bij Oma Dee laten zien, maar blijft leuk.
De set van My Favorite Things gebruikt om de visjes te stempelen en een set van Lawn Fawn voor de golfjes. De vis in de cirkel zwemt rondjes met een banner. Kijk maar eens op de volgende video ;-)



M'n eerste video op mijn blog haha, even een uitzoekerijtje, maaarrrr het is gelukt!

Ik ben heeeel benieuwd wat Nicole heeft gemaakt! Kan alleen maar mooi zijn!

We plaatsen elke maand een bericht, 3 maanden achter elkaar met hetzelfde pakket. Dan volgt er weer een nieuwe Swap. De volgende post is 12 augustus.


Wij hebben er zin in!!

Groetjes Cornelie

20 opmerkingen

Nicole Parmentier zei

Wat gaaf Cornelie die kaart met dat rondzwemmende visje! Hij (of zij?) kijkt er ook zo relaxed bij. De andere kaart staat hier op de kast, ook helemaal geweldig! Als ik er langs loop moet ik er even mee 'shaken'.. Superleuk deze Swap, ik heb nu al ideetjes voor de volgende post. Maar eerst op vakantie ;-)

Je@net zei

Kei gaaf pakketje en wat een super leuke kaarten heb je ermee gemaakt, Cornelie!

Miranda V zei

Super leuk dat jullie zijn gaan swappen! Ik vind dit soort acties altijd erg leuk om te zien. Je hebt een leuk pakket samen gesteld en er nog leukere kaarten mee gemaakt. Jouw interactieve ideetjes vind ik altijd super geslaagd. Heel veel swap plezier!

Margot zei

Heel gaaf! Gaat vast en zeker geweldige kaarten opleveren, jullie swap!

Nota Bene zei

Een heel leuk idee van je! De eerste resultaten mogen er zijn! Nog veel swapplezier gewenst in de toekomst!
Groetjes, Nele

Mariken zei

Heel erg leuk, jouw uitnodiging om te gaan swappen! Ellen en ik vinden het ook zo tof om te doen! Jouw kaartjes zijn geweldig, vrolijk en kleurrijk, ik hou ervan!!

Marjan zei

Wat leuk! Jouw pakketje ziet er super uit en ik denk dat Nicole inderdaad wel raad daarmee weet. Superleuke kaartjes maakte jij er mee! Dat visjeskaartje is een toppertje.

Ellen zei

Leuk, swappen! Goed idee van jou om Nicole te vragen. Jullie passen goed bij elkaar qua kaarten-maak-stijl. De rondzwemmende vis is enig! Geweldig ook dat bannertje erachter. Heel veel swapplezier!

Colien zei

Wat tof dat jullie zijn gaan swappen, matcht goed! Je uitnodiging is er leuk en ook je interactieve kaart is super! Kijk nu al uit naar jullie volgende swap!
grtz Colien

Maartje zei

Hartstikke leuk! Jullie zijn een super stel om te swappen. Je pakket en uitnodiging zijn heel leuk. Mooie uitwerking ook van de eerste opdracht. Hij zwemt heerlijk rond :)

Unknown zei

Gaaf Cornelie. En wat gaaf dat Nicole ja heeft gezegd. Jullie passen goed bij elkaar 😃 Ik ga gauw bij Nicole kijken 😘

Jantine zei

Wat een leuk idee Cornelie! Veel plezier en ik ga jullie maaksels zeker volgen!
Dit is alvast een heel bijzonder kaartje (eigenlijk 2!)
Groetjes
Jantine

Marlieke zei

Wt een te gek tof idee en wat een ONTZETTEND geweldige kaartjes! ECHT!!!

Judith zei

Heel gezellig en leuk dat jullie gaan swappen!
En fantastisch dat Nicole deze papiertjes ook zo leuk vindt (-; (insider)
Je kaarten zijn super! Ik hou wel van beweging (op kaarten dan hahaha)
Ik hop nu naar Nicole, ben natuurlijk erg benieuwd.
Doei doei!
Lieve groet van mij

GerJanne zei

Wat blijft het toch een gaaf idee om te swappen. Ik volg verschillende mensen die dat doen. Altijd ontzettend leuk te zien wat er gemaakt wordt van hetzelfde pakketje. En om de enthousiaste verhalen te lezen. Je kaartjes zijn weer een genot voor het oog. Mijn swappen met Sarah is stil komen te liggen, toch maar weer eens nieuw leven in blazen...
GerJanne

Angelique zei

Prachtig pakketje heb je voor Nicole gemaakt en wat een schitterende kaart had je toegevoegd. Tegen zo'n vraag kun je dan toch geen nee zeggen. Ook je eerste kaart is mooi geworden, zo leuk de vis die in het rond zwemt. Je kaart met de Jar is gaaf geworden, leuk met het tule en de stukjes fruit erin.
Ga nu ook even bij Nicole kijken.
lieve groetjes Angelique

Linda Visser - van der Velden zei

Wat super leuk! Gezellig dat je een swap-maatje gevonden hebt en je pakketje ziet er top ui! Leuke kaarten ook! Groetjes, Linda

Alina zei

geweldig, Cornelie, ze zijn prachtig geworden! nog veel plezier met swappen!

Danielle zei

Je pakketje is zo tof geworden!! Erg leuk, zo'n swap! En ik ben fan van jullie allebei, dus helemaal leuk dit duo :-) Wat een beauty's zijn je kaartjes, die vis is geweldig!! Leuk in de shakerkaart met z'n dikke lippen haha... ook je interactieve kaart is super geworden. Blub maar lekker verder samen, ik vind het top!!

Sarah zei

Dat is super tof!!
Zowel het leuke nieuws, als je pakket en je creaties.
Ik plaatste vandaag een # use your stuff bericht.
https://syriandertje.blogspot.be/2017/08/bijna-elke-donderdag-een-kerstkaart.html?m=1
groetjes

Back to Top