Liftchallenge #53

Hoi!!

Niemand weg gewaaid? Jeetje wat een storm, dat ging even flink te keer!
Wel lekker weer om te frutselen!
Dus als je wilt kun je deze komende weken aan de slag met weer een nieuwe liftkaart!
Deze is van Meghan, en vond ik zeer "liftable".


Je kunt hier allerlei variaties op los laten en ik heb voor de verjaardag variant gekozen!


De paperpad van Carte Bella heb ik erbij gepakt.
Vierkantjes geponst, en deze gemat, en daaronder een iets groter wit stuk cardstock, zodat er een poaroid effect ontstaat.
Bloem van MFT van tissue papier  gemaakt, met een brad van Bo Bunny.


Ballonnetjes van PTI + de stempels.


Deze bloem, dezelfde als op het vb. is van PTI en heb ik van vilt gemaakt, met een mooi roosje als hart.
Blaadjespons, en doorzichtige knijpertjes.
Tekst is ook van PTI, en de banner heb ik zelf gesneden en geknipt.

Super leuk om deze kaart te maken!
Nog meer inspiratie met deze kaart vind je natuurlijk op ons liftblog!
Je kunt meedoen tot zaterdag 09 november 12.00 uur!

Veel plezier en een fijne dag!

Groetjes Cornelie

16 opmerkingen

Miranda V zei

Zeker een zeer liftabele kaart, ik vind jouw uitwerking ook al zo leuk! Leuk dat je overeenkomstige spulletjes hebt gebruikt (bloem en achtergrond), heel mooi geheel is het geworden. De doorzichtige knijpers vind ik ook gaaf! Enne... bedankt dat je alsnog even langs kwam wippen op mijn blog, ondanks dat je mn kaartje al op FB had gezien en geliked! :-) Groetjes!

Aletta zei

Gave lift en jouw kaartje is ook weer helemaal top Cornelie!
Groetjes Aletta

Je@net zei

Prachtige uitwerking van de liftkaart, Cornelie. Heel erg mooi gedaan!

KarinsArtScrap zei

heel mooi gelift Cornelie.

gr karin

Unknown zei

Super lift!!! Leuk het knijpertje!

Renate zei

Weer een kei liftable kaartje. Je hebt 'm zelf ook erg leuk gelift bij de weg. :o)

-xies- Renate.

Mieke zei

Heel mooi! En lekker roze :-)

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

leuke kaart om te liften en heel mooi gelift.

groetjes jolande

Marjan zei

Ik vond jouw keus van liftkaart ook erg leuk om te maken! Jouw lift is mooi!! De kleurtjes, de spulletjes die je allemaal gebruikt hebt, er valt veel op te zien, het is een plaatje!

Ellen zei

Zeker zeer liftable deze kaart. Ik dacht eerst dat er bij het origineel 'oma' op die drie rondjes stond, hihihi. Vind jouw versie erg mooi.
Groetjes, Ellen

Nadine zei

Ohhhh zo mooi strak, ik hou ervan! hihi mooie bloem en dat papier is leuk om mee te werken, he? En hoewel paardenthema, zie je daar hier niets van, toppie!

Colien zei

Gave liftkaart en jouw versie is geweldig leuk!
grtz. Colien

Marlies zei

Wat heb je het leuk gelift, ziet er super uit, mooi met die bloemen! lieve groetjes, Marlies

Maaike Huisman zei

Prachtig kaartje vind ik dit. En die stempel van PTI vind ik super, zo' n mooi school handschrift. Ik wil ook zo graag eens iets bestellen bij PTI, maar het verzenden is zo duur!

Groetjes, Maaike

Mary zei

Leuke liftkaart heb je uitgezocht!! Ik vind jouw versie erg mooi gelukt, lief in het roze.
De knijpertjes zijn tof!
Groet Mary

Alina zei

zooooooooo mooi, Cornelie!!!!

Back to Top